Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Het is dus de moment om een Lotus te kopen, alvorens het luxe sportwagens worden a la Ferrari en Lamborghini (met bijhorend prijskaartje) ?
    Het is te hopen dat ze toch minimum 1 model houden met die fantastische pk/kg verhoudingen die we nu vinden in de Elise/Exige reeks

@Lotuzzz ; een compressor is ook een soort turbo hoor.
    de prijs van de nieuwe Elise zal heus niet zoveel hoger liggen als die vandaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk Berichten
      Hoeveel woog de vorige Elan?
      De vorige Esprit?

Iedereen lijkt deze wagens te vergelijken met de Elise en begint dan te vertellen dat ze niet echt Lotus meer zijn... sorry, maar dat begrijp ik niet...
      Ik ook niet altijd. De tijd staat niet stil.
      Wat ik wel kan volgen is dat de puristen zich overgeslagen voelen. Met al die expertise die ze hebben kunnen ze nu toch makkelijk een lichte viercylinder blijven produceren. Ik denk dat dat de frustratie van heel wat liefhebbers is. En ergens is het dom van Lotus dat niet te doen. Het is een "vaste" afzet markt waar ze ook relatief weinig moeten in investeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Ik ook niet altijd. De tijd staat niet stil.
        Wat ik wel kan volgen is dat de puristen zich overgeslagen voelen. Met al die expertise die ze hebben kunnen ze nu toch makkelijk een lichte viercylinder blijven produceren. Ik denk dat dat de frustratie van heel wat liefhebbers is. En ergens is het dom van Lotus dat niet te doen. Het is een "vaste" afzet markt waar ze ook relatief weinig moeten in investeren.
        Ik blijf er van overtuigd dat er heus nog wel een lichtgewicht instapmodel komt hoor!
        Wie weet een nieuwe seven? 3-11? of wat dan ook...

Comment

• Schaamteloos gestolen uit het "period classics picture thread" vanop Pistonheads

Chapman en Jim Clark, 16 juli 1960

Lotus Cortina
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk Berichten
            Ik blijf er van overtuigd dat er heus nog wel een lichtgewicht instapmodel komt hoor!
            Wie weet een nieuwe seven? 3-11? of wat dan ook...
            I certainly hope so.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Schaamteloos gestolen uit het "period classics picture thread" vanop Pistonheads

Chapman en Jim Clark, 16 juli 1960

Lotus Cortina
              Ik herinner me nog de foto's van Jacky Ickx en "Christine" die hier ook mee reden in Francorchamps.

Last edited by ; 04/10/2010, 21:16. Reden: foto toegevoegd

Comment

• Eens kijken wat we nog hebben staan van de Spa 6 Hours:

Mustard Yellow S1, semi-slicks, aftermarket uitlaat,....
                Hardtop onder blauwe lucht (op zaterdag tenminste)

Nog een keertje: Lotus Cortina

Minder bekende, Elan+2

Comment

• En eens wat anders dan de standaard wit-met-streepje-groen-kleuren, geschift lekker

Verdomme ik wil zoiets

Comment

• Vandaag tijdens een ontspannings-ritje (genieten van het weer) toevallig voorbij Racing Box gereden, maar eens gestopt om een kijkje te gaan nemen ==>HEER-LIJK!

Die garage is dus gewoon exact hoe een olditimer-garage eruit moet zien. Prachtige foto-locatie eigenlijk voor een oldtimer-shoot
                    Een schuur bomvol classics in alle mogelijke staten van restauratie, de ganse muur vol met oude opschriften/metalen uithangborden en oude reclames, de wagens min of meer kriskras door mekaar, overal motorblokken/zijvleugels/interieurs/...van allerlei auto's,...

En 1 van de 2 zaakvoerders heeft een voorliefde voor Lotusjes.
                    • de Europa in JPS-kleuren (die wel al minimum 3 jaar te koop staat bij hem)
                    • 2 Elite's (): een gele die te koop staat en zijn eigen witte exemplaar dat gebruikt wordt voor ritten door half Europa
                    • 2 Elan's (S1 en S2), vooral zot van deze
                    • originele Seven
                    • Cortina
                    • aan de overkant stond z'n prive-wagen: blauwe Elise 111R
                    Als ik geld had, had ik me moeten bedwingen om die Elan of z'n witte Elite niet mee te nemen

Comment

• Pracht Exige die te koop staat bij Verhiest

Comment

• een S British GT...
                        240pk en nog een hoop andere mods tov gewone S

maar doe mij maar die 2-eleven die er staat

Comment

• Ja, die is wel knap. Wat gaat dat zo nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Ja, die is wel knap. Wat gaat dat zo nog?
                            Dienen Exige ?

45.000€

Comment

• Voor die 4 maand per jaar dat ik nog met een auto rij zou k me beter zo iets kopen, met een fietsrekske op natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                een S British GT...
                                240pk en nog een hoop andere mods tov gewone S
                                Ik zou daar toch eens graag mee een ritje doen , gewoon om het verschil eens te voelen met mijn Elise ...

50 Pk meer moet je al serieus voelen denk ik

Comment

• Alhoewel ik niet zo zot sta van witte auto's vond ik deze ook zeer mooi .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten

maar doe mij maar die 2-eleven die er staat
                                    Afblijven!!!!!!

Comment

• Thierry heeft me die 2-eleven ook aangeboden om eens wat wedstrijdjes te rijden... maar zag dat niet zitten.

De britisch green GT3 is gewoon magnifiek. Super super knap !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Alhoewel ik niet zo zot sta van witte auto's vond ik deze ook zeer mooi .

schitterend!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          Afblijven!!!!!!
                                          hoezo?

Comment

Working...
                                          X