Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk BerichtenHoeveel woog de vorige Elan?
De vorige Esprit?
Iedereen lijkt deze wagens te vergelijken met de Elise en begint dan te vertellen dat ze niet echt Lotus meer zijn... sorry, maar dat begrijp ik niet...
Wat ik wel kan volgen is dat de puristen zich overgeslagen voelen. Met al die expertise die ze hebben kunnen ze nu toch makkelijk een lichte viercylinder blijven produceren. Ik denk dat dat de frustratie van heel wat liefhebbers is. En ergens is het dom van Lotus dat niet te doen. Het is een "vaste" afzet markt waar ze ook relatief weinig moeten in investeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk ook niet altijd. De tijd staat niet stil.
Wat ik wel kan volgen is dat de puristen zich overgeslagen voelen. Met al die expertise die ze hebben kunnen ze nu toch makkelijk een lichte viercylinder blijven produceren. Ik denk dat dat de frustratie van heel wat liefhebbers is. En ergens is het dom van Lotus dat niet te doen. Het is een "vaste" afzet markt waar ze ook relatief weinig moeten in investeren.
Wie weet een nieuwe seven? 3-11? of wat dan ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk BerichtenIk blijf er van overtuigd dat er heus nog wel een lichtgewicht instapmodel komt hoor!
Wie weet een nieuwe seven? 3-11? of wat dan ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenSchaamteloos gestolen uit het "period classics picture thread" vanop Pistonheads
Chapman en Jim Clark, 16 juli 1960
Lotus Cortina
Comment
-
Vandaag tijdens een ontspannings-ritje (genieten van het weer) toevallig voorbij Racing Box gereden, maar eens gestopt om een kijkje te gaan nemen ==>HEER-LIJK!
Die garage is dus gewoon exact hoe een olditimer-garage eruit moet zien. Prachtige foto-locatie eigenlijk voor een oldtimer-shoot
Een schuur bomvol classics in alle mogelijke staten van restauratie, de ganse muur vol met oude opschriften/metalen uithangborden en oude reclames, de wagens min of meer kriskras door mekaar, overal motorblokken/zijvleugels/interieurs/...van allerlei auto's,...
En 1 van de 2 zaakvoerders heeft een voorliefde voor Lotusjes.- de Europa in JPS-kleuren (die wel al minimum 3 jaar te koop staat bij hem)
- 2 Elite's (): een gele die te koop staat en zijn eigen witte exemplaar dat gebruikt wordt voor ritten door half Europa
- 2 Elan's (S1 en S2), vooral zot van deze
- originele Seven
- Cortina
- aan de overkant stond z'n prive-wagen: blauwe Elise 111R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, die is wel knap. Wat gaat dat zo nog?
45.000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichteneen S British GT...
240pk en nog een hoop andere mods tov gewone S
50 Pk meer moet je al serieus voelen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
maar doe mij maar die 2-eleven die er staat
Comment
-
Comment