Mooier dan een Elite worden ze niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gasolinephoto Bekijk Berichten22
Comment
-
In het begin had ik een voorkeur voor de Elan en vond ik de Elite ietsje minder, maar na een paar keer Elites in het echt gezien te hebben ==>
Dat simpele design, de smalle bandjes op de spaakwielen, de afmetingen van dat wagentje terwijl hij toch nog genoeg kracht en aggressie uitstraalt,...Classic beauty
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenLotus' management verdedigt de nieuwe strategie (en faalt)
http://jalopnik.com/5694750/lotus-ex...yline=true&s=i
Voel je zo.. Lotus moet bij z'n basis blijven. IMO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat komt niet goed daar.
Voel je zo.. Lotus moet bij z'n basis blijven. IMO.
Dat het niet goed komt geloof ik nu ook weer niet. Ze willen groeien en hebben de kennis en het geld om dat te doen. No doubt dat de nieuwe wagens bijzonder goed zullen zijn, maar gewoon niet meer zoals we er van gewoon zijn. Er zijn echter genoeg mensen die hun geld in een nieuwe Britse sportwagen willen steken, ook al draagt die enkel een badge van Lotus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat komt niet goed daar.
Voel je zo.. Lotus moet bij z'n basis blijven. IMO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenElan+2. Niet de meest populaire Lotus (hell, ik vermoed dat velen hem zelfs niet kennen), maar het heeft wel iets (in die tijdsgeest)
Comment
-
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik krijg het nog altijd warm noch koud van "het nieuwe Lotus"
Wat ik ook niet begrijp is dat ze al die wagens in 1 keer hebben voorgesteld, nu hebben ze 1 weekje min of meer de aandacht gehad van de autopers. Als ze nu om de maand een nieuw model hadden laten zien, hadden ze toch veel meer aandacht gehad
Anyway, gisteren in m'n oude autogidsen aan het bladeren. Gedetailleerde wegtest van de S1 Elise.
Gevolg: Vandaag in de Pistonheads classifieds zitten kijken
Comment
-
Spa 6 Hours, het lijkt wel een traditie om elk jaar minstens 1 Cortina goed te verbouwen...
2009:
En vandaag op ten-tenths.com een onboard vid gevonden van dit jaar:
+ YouTube Video
Auwtsch
Al ligt in mijn ogen het grootste deel van de fout bij de rode Cortina. Totaal onnodig om zo (vlug) naar binnen te snijden, hij had de hogere snelheid en zat al aan de binnenkant voor de bus-stop. De witte Cortina hield duidelijk in (hoorbaar, Cortina's kunnen daar normaal flat-out gaan) en zat al helemaal links tot op de curbs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenAl ligt in mijn ogen het grootste deel van de fout bij de rode Cortina. Totaal onnodig om zo (vlug) naar binnen te snijden, hij had de hogere snelheid en zat al aan de binnenkant voor de bus-stop. De witte Cortina hield duidelijk in (hoorbaar, Cortina's kunnen daar normaal flat-out gaan) en zat al helemaal links tot op de curbs.
Mmm het lijkt me dat die rode onvrijwillig naar binnen sneed! (overstuur)
Je moet eens een still bekijken vlak voor ze elkaar raken
Comment
Comment