Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooier dan een Elite worden ze niet
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gasolinephoto Bekijk Berichten
      22
      Ik denk dat dit mijn ex gebuur is, maar kben eht totaal niet zeker.

Comment

• In het begin had ik een voorkeur voor de Elan en vond ik de Elite ietsje minder, maar na een paar keer Elites in het echt gezien te hebben ==>

Dat simpele design, de smalle bandjes op de spaakwielen, de afmetingen van dat wagentje terwijl hij toch nog genoeg kracht en aggressie uitstraalt,...Classic beauty
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Lotus' management verdedigt de nieuwe strategie (en faalt)

Last week, Lotus CEO Dany Bahar explained how the Proton-owned automaker is increasing the size of its cars in a new, polarizing mass-market strategy. It was, as expected, met with contempt by Lotus fan-boys. Now, Lotus responds.

Comment

• nice
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
              Lotus' management verdedigt de nieuwe strategie (en faalt)

http://jalopnik.com/5694750/lotus-ex...yline=true&s=i
              Dat komt niet goed daar.

Voel je zo.. Lotus moet bij z'n basis blijven. IMO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Dat komt niet goed daar.

Uiteraard, maar zelfs hier op't forum zijn er een paar die er zo in lopen (zie enkele pagina's terug).

Dat het niet goed komt geloof ik nu ook weer niet. Ze willen groeien en hebben de kennis en het geld om dat te doen. No doubt dat de nieuwe wagens bijzonder goed zullen zijn, maar gewoon niet meer zoals we er van gewoon zijn. Er zijn echter genoeg mensen die hun geld in een nieuwe Britse sportwagen willen steken, ook al draagt die enkel een badge van Lotus.

Comment

• Elan+2. Niet de meest populaire Lotus (hell, ik vermoed dat velen hem zelfs niet kennen), maar het heeft wel iets (in die tijdsgeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Dat komt niet goed daar.

En wat is die basis als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Elan+2. Niet de meest populaire Lotus (hell, ik vermoed dat velen hem zelfs niet kennen), maar het heeft wel iets (in die tijdsgeest)

schitterend!!

Comment

• lotus city car

Comment

• voor mensen die een "Lotus" boven een "Aston Martin" verkiezen.

Comment

• was er gisteren iets te doen in Antwerpen met lotus? rond 15h50 een gele elan gezien op rechteroever aan de waaslandtunnel en aan de andere kant van de tunnel kwam ik paar minuten later een zwarte Esprit tegen.

Comment

• Comment

• Heerlijk, die wieldoppen, die flared wings (ipv de gebruikelijke cycle wings bij de Caterhams), de kleurcombo,...

Comment

• Comment

• Het nieuwe Lotus in beeld
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik krijg het nog altijd warm noch koud van "het nieuwe Lotus"
                                      Wat ik ook niet begrijp is dat ze al die wagens in 1 keer hebben voorgesteld, nu hebben ze 1 weekje min of meer de aandacht gehad van de autopers. Als ze nu om de maand een nieuw model hadden laten zien, hadden ze toch veel meer aandacht gehad

Anyway, gisteren in m'n oude autogidsen aan het bladeren. Gedetailleerde wegtest van de S1 Elise.

Gevolg: Vandaag in de Pistonheads classifieds zitten kijken

Comment

• Spa 6 Hours, het lijkt wel een traditie om elk jaar minstens 1 Cortina goed te verbouwen...

2009:

En vandaag op ten-tenths.com een onboard vid gevonden van dit jaar:
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Auwtsch
                                        Al ligt in mijn ogen het grootste deel van de fout bij de rode Cortina. Totaal onnodig om zo (vlug) naar binnen te snijden, hij had de hogere snelheid en zat al aan de binnenkant voor de bus-stop. De witte Cortina hield duidelijk in (hoorbaar, Cortina's kunnen daar normaal flat-out gaan) en zat al helemaal links tot op de curbs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Al ligt in mijn ogen het grootste deel van de fout bij de rode Cortina. Totaal onnodig om zo (vlug) naar binnen te snijden, hij had de hogere snelheid en zat al aan de binnenkant voor de bus-stop. De witte Cortina hield duidelijk in (hoorbaar, Cortina's kunnen daar normaal flat-out gaan) en zat al helemaal links tot op de curbs.

Mmm het lijkt me dat die rode onvrijwillig naar binnen sneed! (overstuur)

Je moet eens een still bekijken vlak voor ze elkaar raken
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X