Oorspronkelijk geplaatst door wisali
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMooie kleur . Ik dacht dat een S een ovalen uitlaat had of verandert dat naargelang het jaartal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIs volgens mij afhankelijk welke stage van uitlaat die heeft steken
Comment
-
Voormalig Ferrari- en Benetton-piloot Jean Alesi tekent bij Lotus Motorsport. Niet als F1-piloot, maar als ontwikkelingsrijder voor de T125-racer.
Die Type 125 zie je het best als de klantenversie van de Formule 1-wagen waarmee Jarno Trulli en Heikki Kovalainen vorig seizoen de kleuren van Lotus verdedigden. Met zijn 640 pk sterke Cosworth-V8 en nauwelijks 600 kilogram wegende lijfje ontpopt deze T125 zich tot het ultieme trackday-wapen voor amateurracers die hun Exige ontgroeid zijn.
Alleen vraagt dergelijk project een minimum aan knowhow en expertise. En daarvoor heeft Lotus voormalig F1-held Jean Alesi geëngageerd. De Fransman helpt met de ontwikkeling van de T125, leert de amateurracers de kneepjes van het vak en fungeert als ambassadeur voor het hele project.
Of zit er meer achter? Helden zoals Jean Alesi, Nigel Mansell en Thierry Boutsen die enkele ronden aan de slag mogen met identiek materiaal? Wij zien wel wat in een T125-cup als opwarmertje voor het echte F1-geweld.
bron: autowereld.be
Stel je voor, zo'n singleseater als tracktoy.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenToere: die auto past bij u, ik vind dat ge er schoon in zit
Ik heb dit altijd een TE japans ogende wagen gevonden, maar moet bekennen dat hij ook wel iets heeft. (de auto hé )
Mijn madam vond dit ook , nu nog wa sparen daarvoor
ps : al mijn vlees heb ik al wat duurder gezet !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenGrol, 640pk voor 600kg..
Prijskaartje ?
$1.000.000, heb je ook het rekeningnummer van Lotus nodig ?
Comment
Comment