Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porker Bekijk Berichtennog iemand waarbij de titel van dit topic teveel aan die vreselijke speculaaspastaman doet denken?
ja 345
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk BerichtenDie foto's van die Exige lijken precies foto's van een schaalmodel in een autorama.
Combinatie van goed materiaal en talent, heerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk BerichtenDie foto's van die Exige lijken precies foto's van een schaalmodel in een autorama.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat komt door de bokeh. Dat effect krijg je bvb als je met een lens met lange brandpuntafstand en een groot diafragma werkt. In dit geval een f2 200mm van zo'n 5K€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOnzin
kijk naar het vogeltje
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMooi koppeltje dacht ik zo. Sorry voor de slechte cadrage, moest snel gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenShame on me inderdaad. Maar ik had het wel duidelijk aangegeven..
En geef nu toe, zo'n halve Ferrari, het heeft wel wat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat komt door de bokeh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNog iemand waarbij de titel van dit topic teveel aan die vreselijke speculaaspastaman doet denken?
Neen, dat spotje doet me aan dit topic denken
Gisteren nog een gele S1 gezien --> dikke liefde
Comment
Comment