Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorige keer kwam ik een donkerpaarse Exige S2 tegen in Ranst, kerel keek ook zijn ogen uit naar de mijne, en stak zijn hand op, zalig

Dikke kleur wel!

Comment

• Roger Becker edition.
      Standard Features
      • 257 hp (260 ps) Supercharged 2ZZ 1.8 engine
      • Lotus ultra lightweight forged alloy wheels
      • Performance pack
      • Sport pack
      • Touring pack
      • Four paint colours – Aspen White, Starlight Black, Solar Yellow & Carbon Grey
      • Roger Becker signature on rear of car
      • Roger Becker numbered plaque
      • Monochrome Lotus badges
      • Structural shear panel which gives increases lateral stiffness to the rear subframe by 30%
      • Air conditioning

Comment

• Miljaar ! Die Evora cup, met deze livery ! Enfin ik zou er juist het "mondje" aflaten.
        Last edited by Jokke_vlo; 01/03/2011, 17:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Miljaar ! Die Evora cup, met deze livery !
          En zonder die Lada stickers

Comment

• Njammie!
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Die Evora Cup!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Die Evora Cup!
                Ah toch ! Het wordt tijd dat iemand het nog is ziet , helemaal mee eens !
                En reken dan nog op +/-1.100 kg en 400pk (4liter atmo van cosworth) + seq. bak

Comment

• Zotte specs! Quanta costa? Komt daar ook een straatlegale versie van (een soort van Evora GT3 als het ware)?

Comment

Ah toch ! Het wordt tijd dat iemand het nog is ziet , helemaal mee eens !
                    En reken dan nog op +/-1.100 kg en 400pk (4liter atmo van cosworth) + seq. bak
                    Toevallig nog meer foto's van die kar?
                    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Forumkar ?
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Zotte specs! Quanta costa? Komt daar ook een straatlegale versie van (een soort van Evora GT3 als het ware)?
                        Nee, spijtig genoeg niet ! Prijs is 118.500 euro exclusief btw, op de kop

Comment

Da's dan weer spijtig, zou vet geweest zijn als straatversie

Laser Blue, gigantisch lekkere kleur

en de eigenaar gaat hem laten spuiten in een andere kleur

Helemaal niet mis...maar ik neig toch nog eerder naar het Laser blue

Comment

• En de Nieuw-Zeelandse "Sexige"...

is na een rebuild van bijna 3 jaar terug op de baan

Het volledige topic: klik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Da's dan weer spijtig, zou vet geweest zijn als straatversie

Laser Blue, gigantisch lekkere kleur

en de eigenaar gaat hem laten spuiten in een andere kleur

Helemaal niet mis...maar ik neig toch nog eerder naar het Laser blue
                              eerlijk gezegd wil ik hem wel zonder lak , kleur is van geen belang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                En de Nieuw-Zeelandse "Sexige"...

is na een rebuild van bijna 3 jaar terug op de baan

Het volledige topic: klik
                                het betere bochtenwerk, en in m'n favoriete kleur

Comment

Jammer, dat zou wat geven op circuit! Nog een Lotus volgens de echte Lotus-filosofie... Laag gewicht...

Comment

• Exige S1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                      yep, is de mijne.

100% fun maar ik ben op zoek naar wat meer speed
                                      ik ben geen twijfelaar
                                      allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                                        yep, is de mijne.

100% fun maar ik ben op zoek naar wat meer speed
                                        Exige ?

Comment

Working...
                                        X