Vandaag nog eens naar de Europa gaan kijken. Het is best wel een knap karretje, maar ik denk dat ik toch de Elise zou kopen. Zoveel ruimer/luxueuzer lijkt de Europa toch niet hoor...en je offert ook het open dakje op.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGIk vind hem in't echt best wel knap eigenlijk. alleen die glazen motorkap vind ik maar niks. Bij een Ferrari F430 ofzo merk je dat ze echt hun best doen om de motor er mooi te laten uitzien, maar hier...het is en blijft een Toyota-blok he
Ik vraag me wel af of het verschil met de Elise groot genoeg is.
Comment
-
Ik hoop dat ze de Europa bijhebben op de autohappening morgen en overmorgen... Kan ik m'n nietsontziende oordeel es vellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGIk dacht dat de autohappening enkel zondag was?
Toen ik naar de Europa was aan't kijken was Frederik Koninckx juist met iemand bezig over de autohappening . Hij ging zeker komen, maar ik weet niet of hij de Europa ging meebrengen.
Neen, zaterdags ook, dat is eerder voor genodigden eigenlijk.
Heeft FK geen 340R? Heb ook liever dat hij dié meebrengt ja
Comment
-
Ritje van op de VAB-Autohappening. Vervoersmiddel is het nieuwe Lotus-basismodel, de Elise S met 136 pk voor een 36.000 euro...
http://video.google.nl/videoplay?doc...16068847&hl=nl
Comment
-
Ik ben vorig weekend eens gaan zien naar de voorstelling van de nieuwe Lotus Europa S bij Lotus Verhiest in Oostende. Ik heb er enkele kilometers mee kunnen rijden en ik moet zeggen : hij valt een beetje tegen in vergelijking met de Elise ! Mijn broer heeft namelijk nog een Lotus Elise Mk II gehad en deze klinkt vééél beter ! De 2.0 liter (200pk) die in de Europa S ligt klinkt véél te tam en als je in de wagen zit hoor je de motor nauwelijks (tenzij je héél hard optrekt, natuurlijk). Er zit teveel isolatie in en te veel luxe ! Geef mij dan maar een Elise : minder luxe, minder gewicht, meer fun ! Dus waarom zou je 20.000 Euro meer uitgeven aan een Europa S, als een Elise je al evenveel plezier kan geven ?The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DeloreanIk ben vorig weekend eens gaan zien naar de voorstelling van de nieuwe Lotus Europa S bij Lotus Verhiest in Oostende. Ik heb er enkele kilometers mee kunnen rijden en ik moet zeggen : hij valt een beetje tegen in vergelijking met de Elise ! Mijn broer heeft namelijk nog een Lotus Elise Mk II gehad en deze klinkt vééél beter ! De 2.0 liter (200pk) die in de Europa S ligt klinkt véél te tam en als je in de wagen zit hoor je de motor nauwelijks (tenzij je héél hard optrekt, natuurlijk). Er zit teveel isolatie in en te veel luxe ! Geef mij dan maar een Elise : minder luxe, minder gewicht, meer fun ! Dus waarom zou je 20.000 Euro meer uitgeven aan een Europa S, als een Elise je al evenveel plezier kan geven ?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MechanicDit was nog een volledige standaard wagen. Een standaard Elise klinkt ook maar als een naaimachine. Het is dankzij de sportuitlaten en inlaatkelken dat er een sportieve sound uit komt. Voor de Europa S zal dat niet lang meer duren en dan zal deze ook klinken als een echte sportwagen. De contructeur moet namelijk aan bepaald normen voldoen. Eens de wagen gehomologeerd kunnen er uitlaten ed vervangen worden. Nog eventjes geduld.The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Ik kreeg net dit filmpje per mail binnen. Heb het ff geupload want het is wel nog de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoembaIk kreeg net dit filmpje per mail binnen. Heb het ff geupload want het is wel nog de moeite
http://www.grabx-art.be/brol/Elisek.wmv
Inderdaad erg straffe toebak!!
Staat ook wel op google.video etc., en 'k had het al 'ns gepost bij Knappe Filmpjes
Comment
Comment