kheb er nog een fotoke van, heerlijk machien... als ik mijn digicam terug heb zal het online komen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTNkheb er nog een fotoke van, heerlijk machien... als ik mijn digicam terug heb zal het online komen.
Inderdaad, tijd voor wat meer foto's!!
Deze stond in Zolder:
Comment
-
-
Nog enkele weetjes
- De Lotus Omega werd in slechts 1 kleur verkocht: Imperial Green
Een zeer mooi diep zeer donkergroen, dat in de meeste gevallen zwart lijkt.
- In zekere zin is de Opel Lotus Omega de opvolger van de Ford Lotus Cortina. Lotus die een supersnelle versie maakt van een banale vierdeurs-sedan.
- De Omega met Lotus-badge achter de voorwielen staat in de Lotus-annalen zoals alle andere Lotussen: Met een typenummer; Type 104 meerbepaald (Elise is type 111)
- Productie begon in 1990 en er werden 950 stuks gebouwd, 150 MINDER dan vooropgesteld...
- Aan de overkant van het Kanaal heette ie 'Vauxhall Lotus Carlton'
- 320 Vauxhalls, 630 Opels geproduceerd.
- Nogal legendarische onbetrouwbaarheid
- De ZF-manuele zesbak is dezelfde als die van de Corvette ZR-1
Comment
- De Lotus Omega werd in slechts 1 kleur verkocht: Imperial Green
-
Comment
-
Hier zie je het imperial green goed:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzFilmpje dat een idee moet geven van de prestaties:American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
2x een rondje mee met een Lotus Omega op de Nürburgring... De chauffeur vind ik niet zo best, beetje vreemde handenzetting op het stuur...
Maar ja, Jean Alesi deed het ook zo
Camerastandpunt vind ik top!! Aan z'n hoofd of helm vastgemaakt, denk ik... Mooi!
Comment
-
-
Europa interieur:
Nog een echt Y-balk-chassis:
Comment
-
Lotus Exige S
Mooie foto!!!
Comment
Comment