Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is geen Exige, maar puur alleen een Eclipse naar t schijnt. Die rijd daar vaak en we hebben daar is met die "eigenaars" gesproken. Zij zeiden dat dat nog een model is voor de Exige. Maar het is, naar hun zeggen, een type op zich. Zijn Belgen, niet?
Gaat best wel vooruit!
Weet iemand hier het fijne van?
Lijkt me doe-het-zelf-werk om daar Eclipse opgezet te hebben. Vóór de exige was er enkel de Motorsport Elise...
De achterspoiler en de diffuser zijn niet origineel, uitlaten ook niet, maar om dat dan Eclipse te noemen... Tja
Even mijn vraag uit het topic met foto's van wagens die je bent tegengekomen hier plaatsen.
Lotus Exige.
Vogens de eigenaar een versie met 250 pk. Volgensd e eigenaar door een achteraf geplaatste kompressor. Ook de luchtinlaat op het dak zou achteraf geplaatst zijn. Of zou het toch een "gewone" Cup 240 kunnen zijn? Ik ben geen Lotus-kenner.
Toen de Exige S2 pas uit was, zat er enkel de Toyota 192pk-atmosferische motor in. Enkele eigenaars hebben daar toen een compressor op laten zetten (in de Corolla bestond die motor ook korte tijd met compressor, als ik me niet vergis)...
De luchthapper op het dak loopt inderdaad niet door tot de voorruit normaal.
En 250 pk kan dan perfect
Roofscoop zou een optie van Lotus zijn.
De reden dat ik het vraag van die luchthappers, is dat ik hier foto's heb liggen van die auto van een paar maanden geleden, en daarop zijn de luchthappers (opzij) paars gelakt.
Roofscoop zou een optie van Lotus zijn.
De reden dat ik het vraag van die luchthappers, is dat ik hier foto's heb liggen van die auto van een paar maanden geleden, en daarop zijn de luchthappers (opzij) paars gelakt.
Comment