Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by ; 06/01/2007, 21:42.

Comment

• Last edited by ; 06/01/2007, 21:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
        mmmhh...da van de klok en de klepel....en trouwens 50pk extra? eerst zien dan geloven. 50pk is veel teveel volgens mij.
        Waarom niet? Tuurlijk komen deze niet 'plots' vrij, vanaf daar gaat de vermogenscurve gewoon steiler door dan het geval zou zijn zonder variabele nokkenas (en niet 2de nokkenas, zie wutputt's post ).

Ik wil een honda S2000 zonder V-tec wel eens zien, of eentje waar de verstelling bij 6500 t/min niet plaatsvindt.
        Dat scheelt volgens mij zelfs meer dan 50 pk

Comment

• Bron:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Djeezes. Dan hebt ge eens 'n echt coole car, dan spuit je 'm nog in zo'n johnny-kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Djeezes. Dan hebt ge eens 'n echt coole car, dan spuit je 'm nog in zo'n johnny-kleur.
                    Ik heb daar persoonlijk een ander gedacht over.
                    Als er 1 wagen is die in zo'n kleur over de weg kan rijden zonder enige schaamte is het wel die Lotus Exige.
                    Stel je een Opel Astra voor in dit kleur en ik volg je volledig.
                    Maar al ooit zo'n exige voor je neus zien staan in dit kleur?
                    Wel, ik wel, is gewoonweg 'er volledig over' en super cool.
                    3 letters: VET.

Comment

• ²that, moest ik ooit het geld hebben voor een exige dan zou het een zwarte of zo eentje worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                        Ik heb daar persoonlijk een ander gedacht over.
                        Als er 1 wagen is die in zo'n kleur over de weg kan rijden zonder enige schaamte is het wel die Lotus Exige.
                        Stel je een Opel Astra voor in dit kleur en ik volg je volledig.
                        Maar al ooit zo'n exige voor je neus zien staan in dit kleur?
                        Wel, ik wel, is gewoonweg 'er volledig over' en super cool.
                        3 letters: VET.
                        les goûts et les coleurs on ne discute pas... persoonlijk is het een leuk circuitautootje en circuitrijders rijden vaak met iets meer opvallende dingen rond (stickers, racestrepen enz...) maar in mijn ogen is dit een luid opvallend ding.. zo van: 'heb je me gezien, heb je me gezien...'

niet alle autos moeten grijs of zwart zijn, ze mogen ook wit zijn, maar niet meer
                        Last edited by ; 13/01/2007, 11:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                          mmmhh...da van de klok en de klepel....en trouwens 50pk extra? eerst zien dan geloven. 50pk is veel teveel volgens mij.
                          minstens 50 zou ik zeggen... een exige onder de 6500 is een gewone auto... erboven is het leuk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                            ²that, moest ik ooit het geld hebben voor een exige dan zou het een zwarte of zo eentje worden.
                            En exige kost niet zo heel veel (in vergelijking met andere sportwagens !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                              Waar slaat dat nu op? Een exige kost veel geld, of dat nu in vergelijking met een Ford Ka of met een Porsche 997 is.

Je hebt wel gelijk hoor, maar dat doet er niets vanaf dat het een dure wagen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                Je zal naast de exige toch nog een tweede auto moeten hebben en dan nog ééntje voor madam... Vandaar de als ik ooit het geld heb... De exige is mss wel de bereikbaarste sportwagen(tzou super zijn moest ik ooit eentje hebben) maar als je heel het plaatje bekijkt gaat het nog altijd een bom geld kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                  Je zal naast de exige toch nog een tweede auto moeten hebben en dan nog ééntje voor madam... Vandaar de als ik ooit het geld heb... De exige is mss wel de bereikbaarste sportwagen(tzou super zijn moest ik ooit eentje hebben) maar als je heel het plaatje bekijkt gaat het nog altijd een bom geld kosten.
                                  verdomme ja een exige is een goedkope sportwagen!!!! het plezier dat je hebt is niet minder, de looks is net als het weggedrag voorbeeldig. Maar het voornaamste: weinig cc en dus lage verzekering en lage jaarlijkse belastingen. ok, het blijft een sportwagen en dus zijn er vaak duurdere kosten aan, maar al bij al... en een tweede wagen kan je vinden in alle prijzen en categoriën...

Een aston is mijn volgende sportwagen (meer gentlemen vind ik), maar ik ga die droom nog een (lang) tijdje opbergen want zoveel rij ik niet met onze 2e wagen en die kosten zijn nog veeeeeel groter!!

Comment

• Stijne,een prachtige Exige man!
                                    Ga je er een topic over maken?
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                      Waar slaat dat nu op? Een exige kost veel geld, of dat nu in vergelijking met een Ford Ka of met een Porsche 997 is.

Je hebt wel gelijk hoor, maar dat doet er niets vanaf dat het een dure wagen is.
                                      Een ford ka is geen sportwagen die van 0-100 gaat in 4, .. seconden ! een turbo daarin tegen wel .. maar ik vind voor alles wat je krijgt dat het geen dure wagen is .. maar voor sommige mss wel wat te duur als je idd ook al een 2de wagen zou nodig hebben bv ..

Comment

• een Veyron of Maybach is ook "voor alles wat je krijgt" geen dure wagen

Comment

• ja daar betaal je 1.300.000 euro voor tegenover een lotus Exige voor 35.000 .. je kan zelfs nog kiezen tussen een mini en een Lotus de nieuwprijs is bijna hetzelfde

Comment

Working...
                                          X