Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenmmmhh...da van de klok en de klepel....en trouwens 50pk extra? eerst zien dan geloven. 50pk is veel teveel volgens mij.
Ik wil een honda S2000 zonder V-tec wel eens zien, of eentje waar de verstelling bij 6500 t/min niet plaatsvindt.
Dat scheelt volgens mij zelfs meer dan 50 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDjeezes. Dan hebt ge eens 'n echt coole car, dan spuit je 'm nog in zo'n johnny-kleur.
Als er 1 wagen is die in zo'n kleur over de weg kan rijden zonder enige schaamte is het wel die Lotus Exige.
Stel je een Opel Astra voor in dit kleur en ik volg je volledig.
Maar al ooit zo'n exige voor je neus zien staan in dit kleur?
Wel, ik wel, is gewoonweg 'er volledig over' en super cool.
3 letters: VET.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenIk heb daar persoonlijk een ander gedacht over.
Als er 1 wagen is die in zo'n kleur over de weg kan rijden zonder enige schaamte is het wel die Lotus Exige.
Stel je een Opel Astra voor in dit kleur en ik volg je volledig.
Maar al ooit zo'n exige voor je neus zien staan in dit kleur?
Wel, ik wel, is gewoonweg 'er volledig over' en super cool.
3 letters: VET.
niet alle autos moeten grijs of zwart zijn, ze mogen ook wit zijn, maar niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenmmmhh...da van de klok en de klepel....en trouwens 50pk extra? eerst zien dan geloven. 50pk is veel teveel volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten²that, moest ik ooit het geld hebben voor een exige dan zou het een zwarte of zo eentje worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenEn exige kost niet zo heel veel (in vergelijking met andere sportwagens !!
Je hebt wel gelijk hoor, maar dat doet er niets vanaf dat het een dure wagen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenEn exige kost niet zo heel veel (in vergelijking met andere sportwagens !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenJe zal naast de exige toch nog een tweede auto moeten hebben en dan nog ééntje voor madam... Vandaar de als ik ooit het geld heb... De exige is mss wel de bereikbaarste sportwagen(tzou super zijn moest ik ooit eentje hebben) maar als je heel het plaatje bekijkt gaat het nog altijd een bom geld kosten.
Een aston is mijn volgende sportwagen (meer gentlemen vind ik), maar ik ga die droom nog een (lang) tijdje opbergen want zoveel rij ik niet met onze 2e wagen en die kosten zijn nog veeeeeel groter!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenWaar slaat dat nu op? Een exige kost veel geld, of dat nu in vergelijking met een Ford Ka of met een Porsche 997 is.
Je hebt wel gelijk hoor, maar dat doet er niets vanaf dat het een dure wagen is.
Comment
Comment