Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja daar betaal je 1.300.000 euro voor tegenover een lotus Exige voor 35.000 .. je kan zelfs nog kiezen tussen een mini en een Lotus de nieuwprijs is bijna hetzelfde
Waar ga jij een Exige vinden voor 35.000 Een standaard exige kost 47000, ietwat opties en je zit aan 50000. Een occassie, zelfs een S1, vind je niet onder de 40000.
Djeezes. Dan hebt ge eens 'n echt coole car, dan spuit je 'm nog in zo'n johnny-kleur.
Dat was anders ook mijn eerste keus voor kleur. Zo'n wagen mag inderdaad opvallen. Enige nadeel was de prijs, Krypton green is een extreme color (optie) en kost 2000€. Voor dit geld heb ik de sport pack optie en een softtop gekocht
²that, moest ik ooit het geld hebben voor een exige dan zou het een zwarte of zo eentje worden.
Zwart is ook mooi maar op de exige verdwijnen met deze kleur een deel van de mooie lijnen, ook de roosters opzij en vooraan zijn dan niet meer zo duidelijk. Natuurlijk wel handig om 'snachts anoniem mee rond te scheuren
Heb er mijn moto voor weggedaan dus de Exige zal deze zalige momenten van pure snelheid en bochtenwerk moeten vervangen. Bedoeling is ook om regelmatig eens een circuitje mee te pakken.
En indien het dit jaar geregeld kan worden via de dealer, een drivers training bij Lotus zelf
ja daar betaal je 1.300.000 euro voor tegenover een lotus Exige voor 35.000 .. je kan zelfs nog kiezen tussen een mini en een Lotus de nieuwprijs is bijna hetzelfde
35000... ik bestel er 10 !!! waar ga je dat vinden... fake in turkije?? .. en neen, de elise is nu ook enkel in R versie nieuw te krijgen dus ook rond de 45000...
circuitrijden: www.marc-duez.be voor nu en dan spa te doen, croix en ternois iedere maand... voor zolder eerst een sessie afspreken met eran racing. wat ook de moeite is: een autobeheersingscursus in nijvel (of spa) (van michelin dacht ik)... natte ondergrond op een reusachtige parking... driften, slippen en slieren... FUN!!!
35000... ik bestel er 10 !!! waar ga je dat vinden... fake in turkije?? .. en neen, de elise is nu ook enkel in R versie nieuw te krijgen dus ook rond de 45000...
circuitrijden: www.marc-duez.be voor nu en dan spa te doen, croix en ternois iedere maand... voor zolder eerst een sessie afspreken met eran racing. wat ook de moeite is: een autobeheersingscursus in nijvel (of spa) (van michelin dacht ik)... natte ondergrond op een reusachtige parking... driften, slippen en slieren... FUN!!!
De Elise is van vorig jaar in de zomervakantie terug in een S-versie te krijgen, denk iets van rond de 140pk. De motor is deze van de Toyota MR. Eigenlijk dezelfde als de R maar dan zonder de kleppenlift op 6000t/m
Simoni, hoe lang loop jij op die manier rond op zo'n salon?
Niet zo lang hoor... P.Stichel van hier opt forum was ook mee, zonder camera en ik denk niet dat ik hem echt heb opgehouden
Tegen 11u waren we binnen, en na kwart voor vier zaten we trug in de wagen op weg naar huis. Maar ondertussen hebben we ook middagpauze gehad, iets gedronken met twee andere forummers, een enquete afgenomen, en een testrit aangevraagd.
Comment