Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Sport350 die een tijd bij FKM te koop heeft gestaan was nr.20 (te zien op de plaque op het dashboard).
Toen ik dit doorgaf aan de Sport350 register, bleek dat er 2 wagens waren met nr.20. Lotus heeft dan contact opgenomen met de twee eigenaars, en die van FKM is blijkbaar erkend als de "echte" 20. Wat er met die andere is gebeurd weet ik niet.
Klein clubke , die Lotusrijders. Kom je overal tegen
ik ga mijn avatar nog niet wijzigen, maar ik ben geen exige rijder meer... ik heb een prachtige dochter van 7 maanden en dan heb je iets met meer dan 2 zitplaatsen nodig. Mijn vrouw is wel content... haar droomwagen is in de plaats nu: een zwarte mini cooper s cabrio f/o. voor mij gewoon nen wagen...
ik ga mijn avatar nog niet wijzigen, maar ik ben geen exige rijder meer... ik heb een prachtige dochter van 7 maanden en dan heb je iets met meer dan 2 zitplaatsen nodig. Mijn vrouw is wel content... haar droomwagen is in de plaats nu: een zwarte mini cooper s cabrio f/o. voor mij gewoon nen wagen...
Daarvoor heb ik in den tijd ook mijn toyota MR weggedaan, maar na een tijdje hunker je toch terug naar een kleine cockpit
Daarvoor heb ik in den tijd ook mijn toyota MR weggedaan, maar na een tijdje hunker je toch terug naar een kleine cockpit
we hebben nog een renault megane, super wagen wat nuttigheid betreft. dat is nu 'mijn wagen'... maar ik heb al zitten denken om die weg te doen voor een 2+2 zitter... maar wat... een porsche heeft iedereen en is in mijn ogen niet zo speciaal... (ok ok, nen turbo, maar de prijs...), andere mogelijkheden, een ferrari scaglietti (of hoe schrijf je het?), een aston martin vanquish... maar dat is nog duurder!!! om maar te zwijgen van verzekering, taxen, verbruik en verval in waarde. op dat vlak is lotus super!
ah, het zal enkele jaren geen 'petrolhead' meer zijn... eerst mijn motos, nu mijn auto... het was te verwachten, binnenkort stijn enkel nog... op de fiets.
Dat komt wel terug in orde van zodra de klein een paar jaar ouder is. Kunt misschien al sparen voor deze concept. Vermoedelijk voor eind 2007 en rond 275pk.
Stijn, jammer te horen dat de Exige weg is. Eerst de problemen voor boven de 6500tr en nu geen meer. Jammer
Ikzelf heb nog geen kinderen en denk eigenlijk niet dat ik mijn lotus zou wegdoen, wij hebben elk een andere wagen en gebruiken de Elise enkel voor de weekends in de zomer.
Kweet toch Exiges staan voor 35K en minder, zelfs S2s... Maar 't is waar dat ze zeldzaam zijn. Meeste kans in de UK
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Goedkope Exige of Elise buiten het officiele circuit zijn zelden 100% te vertrouwen. Mocht je er toch een willen, vraag een test rit, rij naar een dealer en laat hem nakijken. Ik ken 2 dealers die dit liever hebben dan dat je later komt met een auto waar veel kosten aan zijn. Liever 100 euro betalen voor een nazicht op de zwakke punten dan veel meer te moeten betalen om hem leefbaar te houden.
ps Niet alle dealers preken naar eigen portemonnee
Kweet toch Exiges staan voor 35K en minder, zelfs S2s... Maar 't is waar dat ze zeldzaam zijn. Meeste kans in de UK
Heb voor mijn aankoop veel rondgekeken op de tweedehandssites. Heb hier ook ontdekt dat er veel zaken gebeuren die niet 100% zuiver zijn. Zelfde foto's op verschillende sites met andere gegevens bij, e.d.
En dit niet alleen bij Lotus. Heb zelfs met oplichters te maken gekregen bij de verkoop van de Lexus.
Liever iets meer betalen bij een dealer waar ik een goed gevoel bij heb en die, met kennis van zaken, mijn auto kan onderhouden.
En hier met een rechts stuur rondrijden is het toch niet helemaal
Need For Speed 2 had ook een flink Lotus-gehalte, met 2 modellen:
Met die 3-delige OZ's staat de Esprit toch het best... De eerste keer dat ik in een Lotus meereed, was een identiek exemplaar, maar dan het stuur aan de andere kant
we hebben nog een renault megane, super wagen wat nuttigheid betreft. dat is nu 'mijn wagen'... maar ik heb al zitten denken om die weg te doen voor een 2+2 zitter... maar wat... een porsche heeft iedereen en is in mijn ogen niet zo speciaal... (ok ok, nen turbo, maar de prijs...), andere mogelijkheden, een ferrari scaglietti (of hoe schrijf je het?), een aston martin vanquish... maar dat is nog duurder!!! om maar te zwijgen van verzekering, taxen, verbruik en verval in waarde. op dat vlak is lotus super!
ah, het zal enkele jaren geen 'petrolhead' meer zijn... eerst mijn motos, nu mijn auto... het was te verwachten, binnenkort stijn enkel nog... op de fiets.
kwil niet vervelend doen. Maar als je al die wagens noemt. die zijn iets meer waard dan een appel en een ei. Waarom dan de exige wegdoen? kqua budget kon je gemakkelijk de exige bijhouden en de mini erbij kopen. Want de mini cabrio is nu ook niet echt een ruimtewonder van koffer en achterbank.
ik wil je bv eens alle babygerief zijn vervoeren met die mini
Comment