Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sinds 2000

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• LOTUS BREIDT UIT NAAR MEER EUROPESE MARKTEN

105 DEALERS PER 2025

​Lotus timmert aardig aan de weg en is hier in Nederland druk bezig met het opbouwen van een dealernetwerk. Daarmee zijn we er hier vroeg bij als 'Lotus-land', maar er volgen binnenkort meer Europese landen.

Onder de vleugels van het enorme en kapitaalkrachtige concern Geely moet het Britse Lotus uitgroeien tot een groter merk dan het ooit geweest is. Die ambitie gaat samen met de komst van een reeks nieuwe elektrische modellen, waaronder de onlangs gepresenteerde Lotus Emeya. Om de nieuwe modellen aan de man te brengen, wil Lotus zich ook fysiek gaan vestigen in tal van landen en daarvoor tuigt het onder meer hier in Nederland al dealerbedrijven op. Nederland is één van de eerste Europese markten waar Lotus zijn naam op de gevel van verschillende panden drukt. Er volgen snel meer.

Lotus maakt nu namelijk bekend dat het binnenkort uitbreidt naar Luxemburg, Denemarken en Oostenrijk. Die uitbreiding hoort bij de ambitie om het totaal aantal Lotus-dealers in Europa bijna te verdubbelen per 2025. Er waren eind juni van dit jaar namelijk 67 Lotus 'stores' in Europa en dat moeten er in '25 al 105 zijn. Behalve in Nederland zijn er al dealers in België, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Italië, Noorwegen en Zweden.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Nog niet zolang geleden bijna failliet, die Chinezen redden het ene na het andere Europese merk.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Sinds 2000, deze keer op andere janten

Comment

• Serieus schot in de roos van de chinese overnemer

Comment

• Serieus schot in de roos van de chinese overnemer

Comment

• Waarom de Lotus Exige niet voor egoïsten is

Comment

Comment

• Gisteren reed ik in de file tussen De kust en Gent en plots verscheen er zowaar een Lotus Evija in beeld. Ik heb daar , door de file zeker een half uur, achter, voor en naast gereden. Wat een speciale wagen.
                          Hij viel me op , omdat ikzelf eigenaar ban van een klassieke Lotus Esprit S2.2 en dus wel een lotusfan.
                          Nooit gedacht om die in het wild in Belgie te spotten.

a7ecd484-fd68-499c-a561-a7db2b7409a4.jpg
                          e8d9fd96-33a8-4f04-886e-bc9d1c3025ae.jpg
                          f9a82b10-dfe9-47f3-8da8-61a0e5f107e3.jpg
                          1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2

Comment

• Leuke spot!

Comment

Comment

Working...
                              X