Ben gisteren in de buurgemeente naar de nieuwe aanwinst van een klant van mijne maat gaan kijken. Al direct spijt dat ik mijn fototoestel niet bij had. Hij heeft zich een Lotus Esprit S4S (4 cyl, biturbo) aangeschaft. Denk nog maar 14000km en in goede staat (1 velg een beetje geraakt). Zal er kortelings eens wat foto's van posten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-E-G Bekijk BerichtenBen gisteren in de buurgemeente naar de nieuwe aanwinst van een klant van mijne maat gaan kijken. Al direct spijt dat ik mijn fototoestel niet bij had. Hij heeft zich een Lotus Esprit S4S (4 cyl, biturbo) aangeschaft. Denk nog maar 14000km en in goede staat (1 velg een beetje geraakt). Zal er kortelings eens wat foto's van posten
Last edited by Lotuzzz; 11/04/2007, 23:32.
Comment
-
De S4S en de eerste V8's moeten zowat de Esprit op z'n knapst zijn.
Comment
-
-
-
Comment
-
Comment
-
-
-
Heb dan zelf ook maar een wallpapertje uitgekozen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Hé wacht eens
Mijn broer heeft zowat dezelfde velgen én banden voor op zijn GT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJe kon echt geen betere kleur kiezen eh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-E-G Bekijk BerichtenNe blauwe zoals je eerste foto, staan wel andere velgen op, met beige lederen interieur
Hier moet je zijn! -> http://www.vtm.be/auto/forum/forumdisplay.php?f=28
Comment
-
Ik ben een paar weken geleden naar de Lotus Celebration @ Brands Hatch (UK) geweest. Hier een aantal foto's
Ter Info : Binnenkort zijn 2 van de race wagens getuned door "GJ Lotus Tuning" te bewonderen tijdens hun races @ Zolder, 19 en 20 mei.
PSTL Racing rijdt dan de eerste manche van de Belcar Sprint Cup.
CAIC Racing rijdt zijn 2e manche van de GDC.
Comment
-
Héél wat lekkers daar!!!
Oorspronkelijk geplaatst door PSTL Racing Bekijk BerichtenTer Info : Binnenkort zijn 2 van de race wagens getuned door "GJ Lotus Tuning" te bewonderen tijdens hun races @ Zolder, 19 en 20 mei.
PSTL Racing rijdt dan de eerste manche van de Belcar Sprint Cup.
CAIC Racing rijdt zijn 2e manche van de GDC.
In de Sprint Cup ben ik trouwe Lotussuporter
GDC, welke raceserie is dat misschien?
(PSTL Racing = Pascal Struyf zelve?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHéél wat lekkers daar!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIn de Sprint Cup ben ik trouwe Lotussuporter
GDC, welke raceserie is dat misschien?
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten(PSTL Racing = Pascal Struyf zelve?)
Comment
Comment