Fantastische Lotus Seven, dat geluid
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
FEEST!!!!
AUTOART 1/18 Lotus Exige wordt beschikbaar
Zilvergrijs
Oranje
Zwart
Kiezen
Comment
-
Comment
-
-
-
Krypton Green, bijzonder kleurtje
Comment
-
-
Europa S, best lekker in't wit!
(de rechtse )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenFantastische Lotus Seven, dat geluid
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendie gaf me zo'n fout gevoel maar aangezien ik niets van die dingen ken weet ik niet of 't terecht is of niet
Achterlichten kloppen niet, tevéél Lotus-logo's overal, 't is eigenlijk een Caterham...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWees gerust, mij ook
Achterlichten kloppen niet, tevéél Lotus-logo's overal, 't is eigenlijk een Caterham...
In de details is ie zoiezo veel te modern om een echte Seven te kunnen zijn, kvraag me eigenlijk af of ie wel oud genoeg was om mee te doen met die oldtimerrondrit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWees gerust, mij ook
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendit vind ik echt een knappe foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk twijfelde ook echt hard, maar de eigenaar zei als ik et mij goed herinner dat ie 36 jaar oud is? Dus veronderstel ik dat het wel een echte was, of hadden ze toen ook al Caterhams?
36 jaar, dus van 1971... De Seven is door Lotus zelf tot 1972 gebouwd, dus 't kán.
In theorie, toch denk ik ook dat 't een replica is.
Dit is er eentje van de laatste echte Seven-reeks (de lelijke S4)
Comment
Comment