Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Bram
Prachtige foto's, vele had ik nog niet gezien
Comment
-
Gisteren 4 km gefietst, en op die tijd toch 2 Lotussen tegengekomen: een zwarte Esprit (V8, misschien, ik meende het te horen maar eigenlijk klinkt een Esprit V8 ongeveer als een viercilinder)
En een gele Elise 111R met zwarte velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
De oudere exiges moeten niet onderdoen van looks tov de nieuwe... wit is het nieuwe modekleurtje op je sportwagen. Meestal prachtig, maar die volledig witte mk2 exige S is te wit... imho... Bij thierry staat er nu ook een witte...
Comment
-
Hier nog eens zetten, knap Europa-interieurtje:
Comment
-
-
-
Heeft er iemand hier een Exige S1 te koop?
Laat me dan iets weten.
Ik vind het spijtig dat deze in engeland bij wijze van spreken er wel op elke straathoek één staat maar hier in belgie is dit zeldzaam.
De prijzen vallen daar nog dik mee 2dehands maar het stuur is de verkeerde kant wat voor mij een aankoop daar onmogelijk maakt.
Ik heb het meer voor de Exige S1, is lichter en ziet er zo een compacte volbloed racewagen uit ivg met de S2.
Ikzelf rij met een opel speedster wat een zalige motor is, het motoraanbod van rover/toyota vind ik wat teleurstellend.
Dat plus de prijs is het voornaamste wat me heeft tegengehouden een lotus te kopen.
Maar een Honda motor conversie in een elise/exige is wel het neusje van de zalm.
Comment
Comment