Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn favoriete Lotus blijft de Omega (in Engeland gekend als Vauxhall Carlton Lotus). Fantastische auto, briljante motor, sleurt gelijk zot. Heb ooit eens mogen meerijden als passagier en dat testritje ga ik nooit vergeten...250 km/u op een expressweg
Voor degenen die nog te jong zijn om de Lotus Omega te kennen. Het is een Omega 3.0 24v die Lotus heeft uitgeboord tot 3.6l en twee turbo's heeft op geïnstalleerd. Resultaat: 377pk, top van 288 km/u, kwartmijl in 13,5 seconden en een kilometer uit stilstand in 24,5 seconden.
vergelijt da is met nen esprit? ik weet wa t kiezen!!
Alsk da zou zien zouk denken van amai wa nen jhonnybak
I know, is redelijk johnny, maar ik zou zeker de Omega kiezen ipv de Esprit. Ik kan er niet aan doen. Die motor is gewoon fe-no-mi-na-bel. De Esprit is eigenlijk een auto die me nog nooit veel gezegd heeft. Dan nog veel liever een Exige.
Een beetje ne speciale, met alle aero-delen specifiek voor de exige (voorspoiler, luchthapper opzij en achterspoiler) die normaar zwart zijn, ik koetswerkkleur:
Comment