Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Naar aanleiding hiervan
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenFuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck
Wat een dag!
Met een blauw bandje aan de hand kom je aan je trekken in Zolderland
Na een stevige nacht feesten, even slapen, naar Zolder met een stevige kater en meteen in een Donkervoort D8 gesprongen, eerlijk waar, dé beste remedie tegen katers, ik was meteen in orde!
Daarna talloze toertjes in GT3's, Elise, Exige (s) en Tigers gedaan, ongelooflijk zalig
Als kers op de taart zelf achter het stuur van een Exige mogen kruipen, jezus maria jozef, I'm hooked, really...
Niet zozeer de power of de acceleratie, maar de balans dat dat ding toont, ik ben écht verkocht, écht! De eerste auto die ik als werkende mens koop is een Lotus Exige, zonder fout, dat heb ik plechtig aan mezelf beloofd...
Echt m'n ding gevonden
Lotus, balance
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenklopt dat?
een MK1 Lotus Elise met 120pk trekt in 5,9 seconden naar 100??
Die eerste Elise'tjes wogen nog echt 2 keer niets. Niet dat ze nu 'zwaar' zijn, maar ze kunnen toch niet meer onder de 700kg-grens blijven, wat de eerste wel nog deed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenklopt dat?
een MK1 Lotus Elise met 120pk trekt in 5,9 seconden naar 100??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendat kan.
Die eerste Elise'tjes wogen nog echt 2 keer niets. Niet dat ze nu 'zwaar' zijn, maar ze kunnen toch niet meer onder de 700kg-grens blijven, wat de eerste wel nog deed.
bijkomend vraagje:
wa kan daar in?? 1 grote sporttas waar genoeg gerief in kan voor weekendtripjes met de madame?
is wel de ideale oplossing: trackdaykar + cabrio + een nafteke om mij te gaan ontspannen
is da beetje een stabiel ding? (veiligheidsvoorzieningen bij nat weer, ESP? ABS?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendat kan.
Die eerste Elise'tjes wogen nog echt 2 keer niets. Niet dat ze nu 'zwaar' zijn, maar ze kunnen toch niet meer onder de 700kg-grens blijven, wat de eerste wel nog deed.
985.000 Bfr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJa, 675 kilo
985.000 Bfr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenda's wel een snelle kar hé én niet meer zo duur
bijkomend vraagje:
wa kan daar in?? 1 grote sporttas waar genoeg gerief in kan voor weekendtripjes met de madame?
is wel de ideale oplossing: trackdaykar + cabrio + een nafteke om mij te gaan ontspannen
is da beetje een stabiel ding? (veiligheidsvoorzieningen bij nat weer, ESP? ABS?)
Mmmh eerder een kleine sporttas die niet té hard volgestouwd is.
Veiligheidsvoorzieningen = nuldebotten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
veiligheidsvoorzieningen bij nat weer, ESP? ABS?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwel heel licht hé, begint da dan nie op te stijgen bij hogere snelheden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSowieso koop je geen Elise om 200 per uur te rijden hé.
Doe dat maar met je Bimmer.
@ Pourcoeur: Waren er Engelse testrijders van Lotus aanwezig?
Of met die vrouw meegereden misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMmmh eerder een kleine sporttas die niet té hard volgestouwd is.
Veiligheidsvoorzieningen = nuldebottenOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
ach ja, dan zal het een Z3 2.8 worden
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenI can't see shit captain
Beter kompjoeterke kopen gast!
(ik zie het geile fotootje perfect... )
Comment
Comment