Oorspronkelijk geplaatst door PSTL Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenlotuzzz; heb jij nog mooie highres foto's van lotussen? Elise, Exige, whatever.... als ze maar groot zijn, liefst 1600*1200 of meer!
met dank.
Hier staan er al enkele:
Comment
-
-
Mijn vriendin is gek van een Exige in 't Krypton Green:
Leuk voor op de foto, maar ik zou er niet graag mee rondkarren denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk heb die niet, Tin Ternet heeft die
Hier staan er al enkele:
http://www.dieselstation.com/manufac...per/lotus.html
maar ik ben net niét op zoek naar die typische persfoto's, eerder foto's gelijk die hierboven, en gelijk er op de vorige pagina's ook gestaan hebben. Foto's die je eerder van een Vroemvroemstylegeflipteprofiamateurfotograaf op een forum vind, dan op die 'commerciële' websites...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendat soort websites ken ik wel
maar ik ben net niét op zoek naar die typische persfoto's, eerder foto's gelijk die hierboven, en gelijk er op de vorige pagina's ook gestaan hebben. Foto's die je eerder van een Vroemvroemstylegeflipteprofiamateurfotograaf op een forum vind, dan op die 'commerciële' websites...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendit soort beelden bedoel ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDie foto's van die grijze Exige... knap
heb je die toevallig niet in een ietwat groter formaat?Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendamn...
heb je die toevallig in wallpaperformat?Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn gelijk op pagina 54 en 55
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendit soort beelden bedoel ik...
Echt GESCHIFT ofniet....
Lotus
Comment
-
op deze links zijn heel wat echt goeiekope Elises te vinden, ze zijn echt goedkoop, what's the catch?? (buiten dat ze rechtsgestuurd zijn)
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
edit: zouden jullie dat kopen als weekendkar?? of liever een linksgestuurde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenop deze links zijn heel wat echt goeiekope Elises te vinden, ze zijn echt goedkoop, what's the catch?? (buiten dat ze rechtsgestuurd zijn)
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
edit: zouden jullie dat kopen als weekendkar?? of liever een linksgestuurde?
Zijn inderdaad cheap-ass
Bij mij komt enkel LHD binnen. Die kar is al zo onpraktisch dat er toch nog iéts conventioneels aan mag zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWaar ik wel net aan denk.
dacht dat er vele van die engelse gebruikt waren om te raggen op het circuit.
Met dus wel een hogere slijtage dan bv ééntje uit belgie.
Vergeet niet dat er daar veel meer rondrijden dan hier. Engelsen gebruiken zo'n kar ook sneller als gewone woon-werk-wagen, ipv. als tweede of derde wagen, weekendauto, tracktoy.
Ik denk dat dat enigszins zal compenseren voor het feit dat daar meer trackdays zijn.Last edited by Lotuzzz; 27/09/2007, 12:17.
Comment
Comment