Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PSTL Racing Bekijk Berichten
    Een aantal foto's van onze Elise tijdens training gisteren op Zolder.

Volgende race van PsTl Racing is tijdens de Belcar Sprint Cup in het voorprogramma van de "24u van Zolder" volgend weekend ! Voor meer info over de race : http://www.belcar.com/sprint/indexnl.htm
    Kijk eens welke foto ik nog op mijn camera had staan :

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knappe foto ! Tnx TTN !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• lotuzzz; heb jij nog mooie highres foto's van lotussen? Elise, Exige, whatever.... als ze maar groot zijn, liefst 1600*1200 of meer!

met dank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              lotuzzz; heb jij nog mooie highres foto's van lotussen? Elise, Exige, whatever.... als ze maar groot zijn, liefst 1600*1200 of meer!

met dank.

Ik heb die niet, Tin Ternet heeft die

Hier staan er al enkele:

Wallpapers Eco Elise Elise Elise SC Hot Wheels Concept Sport Exige Founded in Britain, Lotus is very much a specialty outfit, with output limited to high-performance racecars and sports cars known for their sleek and lightweight designs.
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zie

Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mijn vriendin is gek van een Exige in 't Krypton Green:

Leuk voor op de foto, maar ik zou er niet graag mee rondkarren denk ik
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Ik heb die niet, Tin Ternet heeft die

Hier staan er al enkele:

http://www.dieselstation.com/manufac...per/lotus.html
                    dat soort websites ken ik wel

maar ik ben net niét op zoek naar die typische persfoto's, eerder foto's gelijk die hierboven, en gelijk er op de vorige pagina's ook gestaan hebben. Foto's die je eerder van een Vroemvroemstylegeflipteprofiamateurfotograaf op een forum vind, dan op die 'commerciële' websites...

Comment

dat soort websites ken ik wel

maar ik ben net niét op zoek naar die typische persfoto's, eerder foto's gelijk die hierboven, en gelijk er op de vorige pagina's ook gestaan hebben. Foto's die je eerder van een Vroemvroemstylegeflipteprofiamateurfotograaf op een forum vind, dan op die 'commerciële' websites...

Ja, die zijn meestal niet zo groot he... Die mensen moeten hun webspace betaald krijgen.
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

[/URL]

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        dit soort beelden bedoel ik...

Comment

En gelijk op pagina 54 en 55
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Die foto's van die grijze Exige... knap

heb je die toevallig niet in een ietwat groter formaat?
                            Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                            damn...

heb je die toevallig in wallpaperformat?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            En gelijk op pagina 54 en 55
                            idd.

Comment

Echt GESCHIFT ofniet....

Lotus

Comment

• op deze links zijn heel wat echt goeiekope Elises te vinden, ze zijn echt goedkoop, what's the catch?? (buiten dat ze rechtsgestuurd zijn)

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

edit: zouden jullie dat kopen als weekendkar?? of liever een linksgestuurde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  op deze links zijn heel wat echt goeiekope Elises te vinden, ze zijn echt goedkoop, what's the catch?? (buiten dat ze rechtsgestuurd zijn)

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

edit: zouden jullie dat kopen als weekendkar?? of liever een linksgestuurde?
                                  Awel, net die RHD is 't probleem.

Zijn inderdaad cheap-ass

Bij mij komt enkel LHD binnen. Die kar is al zo onpraktisch dat er toch nog iéts conventioneels aan mag zijn
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ik zou het me nog durven wagen eigenlijk

Comment

• Waar ik wel net aan denk.

dacht dat er vele van die engelse gebruikt waren om te raggen op het circuit.
                                      Met dus wel een hogere slijtage dan bv ééntje uit belgie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        Waar ik wel net aan denk.

dacht dat er vele van die engelse gebruikt waren om te raggen op het circuit.
                                        Met dus wel een hogere slijtage dan bv ééntje uit belgie.
                                        Bwa... Pak dat het percentage circuitkarren niet echt véél hoger zal liggen dan hier.

Vergeet niet dat er daar veel meer rondrijden dan hier. Engelsen gebruiken zo'n kar ook sneller als gewone woon-werk-wagen, ipv. als tweede of derde wagen, weekendauto, tracktoy.
                                        Ik denk dat dat enigszins zal compenseren voor het feit dat daar meer trackdays zijn.
                                        Last edited by Lotuzzz; 27/09/2007, 12:17.
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ik wil een cabrio met trackdaycapaciteiten dus ofwel een Elise ofwel een S2000

Comment

Working...
                                          X