Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
edit: zouden jullie dat kopen als weekendkar?? of liever een linksgestuurde?
voor die km die je in het weekend doet, en dat zullen er wel op lege rag baantjes zijn heb je niet echt een nadeel met die RHD. op circuit ook niet dus zou ik het zeker aandurven zo'n Elise te kopen en zeker als er nog wat mee te besparen valt.
Zou dat eigenlijk wel te doen zijn, zo'n Elise voor dagelijks gebruik? Dat was zo'n beetje mijn jongensdroom, maar ik vrees toch dat dat niets dan nadelen inhoudt.
Zou dat eigenlijk wel te doen zijn, zo'n Elise voor dagelijks gebruik? Dat was zo'n beetje mijn jongensdroom, maar ik vrees toch dat dat niets dan nadelen inhoudt.
Ik heb 1 jaar fulltime met de Elise gereden, moet zeggen is doenbaar, enkel bij het boodschappen doen, moet je in plaats van wekelijks uw frequentie aanpassen en kleine karretjes laden, echter da's ook goed voor de portemonnee.
Qua verbruik en zo, is zoals bekend geen nadeel kost niet meer dan een een gezinswagen om op de baan te houden. Enige minpunt is bij hevig regenweer en sneeuw of ijzel, dan laat je hem echt beter binnen.
Comment