Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bestelwagen Lovers
Collapse
X
-
citroën HY
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVoor mij 1 der schoontste bestelwagens ooit:
Comment
-
lt's
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk rij af en toe rond met een Volkswagen LT uit 1984. Lekker prehistorisch.
grtz teedrieken
Comment
-
-
Ben wel benieuwd naar de nieuwe generatie masters... Wij hebben hier de vorige 3 generaties gehad en moet toch zeggen dat iedere generatie een enorme stap voorwaarts was! De hoekige waren shit. De eerste deftige met 2.8 dti motoren vind ik nog steeds de aangenaamste, maar aan 300.000 vallen ze toch wel allemaal stevig uit elkaar... De vorige generatie met hun 2.5 dCi motoren doen beter. Die geraken boven de 300.000km zonder zware kosten. Best puik als je ziet hoe die dingen vaak afzien...
Voor mezelf heb ik een Traffic van de huidige generatie (wel PFL) en das toch wel het heerlijkste kraam om in rond te bollen. Zeker met de optionele radio 6cd wisselaar! Daar komt muziek uit Veel betere klank dan in mijn Navara!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenNiet te vergeten: Cimonium.Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenAhja met zijne Kangoo, just.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenEen van de laatste nieuwe modellen :
Trouwens, ik was aan't denken om een camionetten-meet te organiseren toen ik dit topic zag. Cas, CX en ik hebben er al ééntje. Zou der interesse voor zijn? 't Is ne keer iets anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenBen wel benieuwd naar de nieuwe generatie masters... Wij hebben hier de vorige 3 generaties gehad en moet toch zeggen dat iedere generatie een enorme stap voorwaarts was! De hoekige waren shit. De eerste deftige met 2.8 dti motoren vind ik nog steeds de aangenaamste, maar aan 300.000 vallen ze toch wel allemaal stevig uit elkaar... De vorige generatie met hun 2.5 dCi motoren doen beter. Die geraken boven de 300.000km zonder zware kosten. Best puik als je ziet hoe die dingen vaak afzien...
Voor mezelf heb ik een Traffic van de huidige generatie (wel PFL) en das toch wel het heerlijkste kraam om in rond te bollen. Zeker met de optionele radio 6cd wisselaar! Daar komt muziek uit Veel betere klank dan in mijn Navara!
De cabine is een PAK stiller dan de vorige. Je hebt ook een betere uitrusting. En de ingebouwde GPS doet dat niet slecht.
De radio is ook beter dan in de andere Master generaties, maar is nog niet van het niveau als die van de Traffic.
Het onderstel is iets meer onderstuurd dan bij de vorige. En de zesbak doet zijn werk erg hakkerig. Snel schakelen is niet aan de orde, maar daar kan de lage km stand wel voor iets tussen zitten.
Wat wel wennen is, is de opstelling van de pedalen. De rem en de gas staan gelijk van hoogte, wat erg fijn is. Maar de koppeling zit een stuk hoger... Tis echt wel wennen, maar eigenlijk is het niet echt storend.
Eens benieuwd wat deze in functie van de tijd gaat geven.
Onze oudsten 2.5dCi staat nu wel al een tijdje in de garage. Ergens een kraak in zijn vering vooraan. Maar weet het fijne er eigenlijk niet van. Is de eerste keer dat er echt kosten aan zijn. Dacht dat de km stand nu op 320.000km stond. Dus in dat opzicht best ok.
Aan de oudste 2.8 dTi zijn wel weer kosten geweest. Die zit nu opnieuw binnen voor een transmissie nazicht. Vorig jaar werd de versnellingsbak volledige gereviseerd, nu is ze binnen omdat de versnellingen plots verschoven waar. Waar vroeger 3 zat, zat plots de eerste en de 3de zat op de plaats van de vijfde. Maar de vijfde en de achteruit waren bijgevolg niet meer selecteerbaar. Best wel vreemd.
Km stand, geen idee... ik denk 370.000?
Als ze terug is van de garage, gaat ze naar de carrosserie, want er zit een gat in de kas, net voor het achterwiel.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment