Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bestelwagen Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Wat meer lucht op de bandjes steken in dat geval. Enfin niet overdrijven ook. Ik zet daar 4,5bar op.

Comment

als je geen bal veerweg meer hebt, doet meer lucht in de banden steken niets uit. alleen nog wat harder rijden gaat het doen.
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

citroën HY

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
        Voor mij 1 der schoontste bestelwagens ooit:

volledig mee eens

Comment

lt's

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
          Ik rij af en toe rond met een Volkswagen LT uit 1984. Lekker prehistorisch.
          supervet geluid maken die als ik me niet vergis liggen daar de 24OO diesels uit die ouwe volvo 240/244/245 in

grtz teedrieken

Comment

savièm TP3 4x4

deze bestonden ook in gewone 2wd versies en ook in de zwaarde vrachtwagen uitvoering met ook een 4x4 versie vooral gebruikt bij het franse leger of in hun afrikaanse en andere kolonies

Comment

peugeot J7

deze zijn peugeot j7 zie je ook al mar heel zelden niet meer in het straatbeeld

Comment

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Last edited by 3000; 11/03/2010, 21:33.

Comment

Comment

Hier terug beweging in brengen!

Comment

Een van de laatste nieuwe modellen :

Comment

Ben wel benieuwd naar de nieuwe generatie masters... Wij hebben hier de vorige 3 generaties gehad en moet toch zeggen dat iedere generatie een enorme stap voorwaarts was! De hoekige waren shit. De eerste deftige met 2.8 dti motoren vind ik nog steeds de aangenaamste, maar aan 300.000 vallen ze toch wel allemaal stevig uit elkaar... De vorige generatie met hun 2.5 dCi motoren doen beter. Die geraken boven de 300.000km zonder zware kosten. Best puik als je ziet hoe die dingen vaak afzien...

Voor mezelf heb ik een Traffic van de huidige generatie (wel PFL) en das toch wel het heerlijkste kraam om in rond te bollen. Zeker met de optionele radio 6cd wisselaar! Daar komt muziek uit Veel betere klank dan in mijn Navara!
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                          Niet te vergeten: Cimonium.
                          Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Ahja met zijne Kangoo, just.
                          Met een volvo ertussen is het nu een Caddy geworden!

Comment

Binnekort 2000km met zo iets afleggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                              Een van de laatste nieuwe modellen :

Stiefvader heeft er zo een paar bollen. Heb er ook eens een 20km mee gereden in automaat. Valt nog wel mee

Trouwens, ik was aan't denken om een camionetten-meet te organiseren toen ik dit topic zag. Cas, CX en ik hebben er al ééntje. Zou der interesse voor zijn? 't Is ne keer iets anders

Comment

iemand ervaring met Iveco???
                                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  Ben wel benieuwd naar de nieuwe generatie masters... Wij hebben hier de vorige 3 generaties gehad en moet toch zeggen dat iedere generatie een enorme stap voorwaarts was! De hoekige waren shit. De eerste deftige met 2.8 dti motoren vind ik nog steeds de aangenaamste, maar aan 300.000 vallen ze toch wel allemaal stevig uit elkaar... De vorige generatie met hun 2.5 dCi motoren doen beter. Die geraken boven de 300.000km zonder zware kosten. Best puik als je ziet hoe die dingen vaak afzien...

Voor mezelf heb ik een Traffic van de huidige generatie (wel PFL) en das toch wel het heerlijkste kraam om in rond te bollen. Zeker met de optionele radio 6cd wisselaar! Daar komt muziek uit Veel betere klank dan in mijn Navara!
                                  Ondertussen hebben we zo een nieuwe bollen. Is een 120pk sterke 2.3dCi met zesbak.

De cabine is een PAK stiller dan de vorige. Je hebt ook een betere uitrusting. En de ingebouwde GPS doet dat niet slecht.
                                  De radio is ook beter dan in de andere Master generaties, maar is nog niet van het niveau als die van de Traffic.

Het onderstel is iets meer onderstuurd dan bij de vorige. En de zesbak doet zijn werk erg hakkerig. Snel schakelen is niet aan de orde, maar daar kan de lage km stand wel voor iets tussen zitten.

Wat wel wennen is, is de opstelling van de pedalen. De rem en de gas staan gelijk van hoogte, wat erg fijn is. Maar de koppeling zit een stuk hoger... Tis echt wel wennen, maar eigenlijk is het niet echt storend.
                                  Eens benieuwd wat deze in functie van de tijd gaat geven.

Onze oudsten 2.5dCi staat nu wel al een tijdje in de garage. Ergens een kraak in zijn vering vooraan. Maar weet het fijne er eigenlijk niet van. Is de eerste keer dat er echt kosten aan zijn. Dacht dat de km stand nu op 320.000km stond. Dus in dat opzicht best ok.

Aan de oudste 2.8 dTi zijn wel weer kosten geweest. Die zit nu opnieuw binnen voor een transmissie nazicht. Vorig jaar werd de versnellingsbak volledige gereviseerd, nu is ze binnen omdat de versnellingen plots verschoven waar. Waar vroeger 3 zat, zat plots de eerste en de 3de zat op de plaats van de vijfde. Maar de vijfde en de achteruit waren bijgevolg niet meer selecteerbaar. Best wel vreemd.
                                  Km stand, geen idee... ik denk 370.000?
                                  Als ze terug is van de garage, gaat ze naar de carrosserie, want er zit een gat in de kas, net voor het achterwiel.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                  X