Post hier alles wat met trucks te maken heeft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TRUCK Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenWaar is het mercedes truck lovers topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenDit topic vervangt alle pas aangemaakte truck-topics per merk.
EDIT: Er is toch ook het "Van Hool lovers" topic, ga je dat dan ook vervangen door een algemeen "bussen" topic??Last edited by knight-rider; 31/01/2008, 22:21.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Vandaag met een MAN TGA en een Mercedes Actros 1841 gereden. De TGA is trouwens de linkse.(voorbeeldfoto's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWaarvoor is dat goed?? Per merk is toch juist overzichtelijker, en voo die enkele topics maakte dat toch niks uit
Als ik de wagen topics een overloop !!
Maar ik begrijp je anderzijds wel, het gaat in de éérste plaats om wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk BerichtenVandaag met een MAN TGA en een Mercedes Actros 1841 gereden. De TGA is trouwens de linkse.(voorbeeldfoto's)
Comment
-
Zeker de Actros. Ie is zoveel beter dan de MAN. De koppeling op de MAN is echt zwaar, schakelen verloopt erg stroef en om de een of andere reden zit ik nooit gemakkelijk. Bij de Actros is de zitpositie stukken beter, hij rijdt veel soepeler en je hebt dat leuke V6 geroffel. Het enige nadeel is de zwakke motorrem.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenWat voor motoren liggen er eigenlijk in die echt zware trekkers? En dat zijn dat automaten of half-automaten?
Mercedes heeft ook halfautomaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDit zijn trucks...
Comment
Comment