Sent from here
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TRUCK Lovers
Collapse
X
-
In Top Gear USA hebben ze hem goed bevonden.
Was een test met de Ford en de Dodge.
Ik vind hem niet misstaan tussen de anderen.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Eigenlijk straf dat er hier niet meer pick-ups rondrijden, die zijn fiscaal retevoordelig wegens altijd lichte vracht.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEigenlijk straf dat er hier niet meer pick-ups rondrijden, die zijn fiscaal retevoordelig wegens altijd lichte vracht.
Parkeren meestal niet zo simpel wegens toch wat groter als een gewone wagen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
Alweer dus, want was vorig autosalon ook al.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNiet echt Praktisch in gebruik?
Parkeren meestal niet zo simpel wegens toch wat groter als een gewone wagen?Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Ja, maar bedoelde enkel dat dat de redenen zijn waarom er niet meer pick-ups rondrijden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Klopt wel bij ons zie je ze wel veel, elke 10 minuten wel een dodge ram ( beetje overdreven, maar t valt op hoeveel er rijden)Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNiet echt Praktisch in gebruik?
Parkeren meestal niet zo simpel wegens toch wat groter als een gewone wagen?
afmetingen :
lengte 6m 27
breedte (incl spiegels) 2m 66
hoogte 2m 02
US size
+ opgegeven constructeur toelaatbare trek massa : 6350 kg
Comment
-
Deze komt binnenkort in de verkoop. Tegen dan is hij 3 jaar oud.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Last edited by Metaxa; 05/12/2014, 16:46.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Die paar kleine nadelen vergeet je dan rap.
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
-
Pick Up Lovers
Ik heb dat voor de eerste keer eens van binnen bekeken, dat is verdekken nog knap. Die middenconsole/armleuning is wel de max. 😁
Wij hebben dat hier al wel eens een paar keer gezegd om te lachen maar praktisch gezien zou dat niet slecht geweest zijn, alleen het verbruik zou een beetje tegenslaan vrees ik. 😁
Oh ja, die wagen wordt vervangen door een Porsche Cayenne Hybride, ook niet slecht natuurlijk. 😁
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEigenlijk straf dat er hier niet meer pick-ups rondrijden, die zijn fiscaal retevoordelig wegens altijd lichte vracht.
Volgens een verkoper bij Toyota zou een Hilux met double cab niet als lichte vracht kunnen worden ingeschreven.
Ging wel over een particulier voertuig.
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenkan al nie wachten om met mijn beest te parkeren in centrum gent of gelijk waar :inlove :
afmetingen :
lengte 6m 27
breedte (incl spiegels) 2m 66
hoogte 2m 02
US size
+ opgegeven constructeur toelaatbare trek massa : 6350 kg
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Hoe betrouwbaar is zo'n Ram eigelijk, waar kan je een onderhoud laten uitvoeren en wat moet dat kosten?Last edited by fuxhound; 06/12/2014, 12:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenIs het misschien mogelijk meer info hierrond te geven?
Hoe betrouwbaar is zo'n Ram eigelijk, waar kan je een onderhoud laten uitvoeren en wat moet dat kosten?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenAltijd lichte vracht?
Volgens een verkoper bij Toyota zou een Hilux met double cab niet als lichte vracht kunnen worden ingeschreven.
Ging wel over een particulier voertuig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen pick-up met afgescheiden laadruimte is altijd lichte vracht, ook dubbele cabines
Er stonden er toen veel te koop.
Zie mijn post helemaal vooraan die niemand kon beantwoorden.
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
Comment