Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TRUCK Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
    Pfff, fameus mooie vloot hebben jullie!

Precies wel al jarenlang DAF-liefhebbers?
    Thx!

Jep onze huidige (eigen) vloot bestaat maar uit DAF. We hebben veel onderaannemers met Scania, Volvo,...

Comment

Dat bedrijf is volledig van jullie? Hoeveel trekkers heeft het bedrijf?

DAF is de shit!(alle, eigenlijk Scania, maar die zijn een pak duurder). Ieder merk heeft zo wel zijn voordelen, maar echt iets mis doen, kan je volgens mij niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
        Effe zeggen DAF is a paccardcompany produckt wat wil zeggen the best of all !
        allow me to:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
          Dat bedrijf is volledig van jullie? Hoeveel trekkers heeft het bedrijf?

DAF is de shit!(alle, eigenlijk Scania, maar die zijn een pak duurder). Ieder merk heeft zo wel zijn voordelen, maar echt iets mis doen, kan je volgens mij niet meer.
          Jep mijn vader en zijn broer zijn de eigenaars. Het is mijn grootvader die ermee begonnen is begin jaren 60..Een 550tal trekkers, waarvan een 100tal in onderaanneming..

Comment

Nog even en ge gaat Essers achterna

Het bedrijf waar papa werkt, hebben ze ongeveer 200 trekkers en het ongeveer het dubbel opliggers. Dat vind ik al veel

Is je vader zelf met het bedrijf begonnen of is het enkele generaties terug opgestart?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Nog even en ge gaat Essers achterna

Het bedrijf waar papa werkt, hebben ze ongeveer 200 trekkers en het ongeveer het dubbel opliggers. Dat vind ik al veel

Is je vader zelf met het bedrijf begonnen of is het enkele generaties terug opgestart?
              Toen wij aan 200 zaten vond ik dat ook al enorm maar dat went eigenlijk wel een beetje..

Mijn grootvader is ermee begonnen begin jaren 60...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                Toen wij aan 200 zaten vond ik dat ook al enorm maar dat went eigenlijk wel een beetje..

Mijn grootvader is ermee begonnen begin jaren 60...
                Mooie evolutie! Op een 50 jaar tijd 500 vrachtwagens hebben bollen. Een droom van mij, manager van een transportbedrijf...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                  En een grappig zicht (waar wij niks aan konden doen)

Wat was daar gebeurt? Met een paar dikke trekkers uit het water getrokken?
                  Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Die gast kwam overlaatst welfsels leveren bij m'n broer. Die gast komt daar aangereden en rijdt gewoon z'n vrachtwagen de modder in

Beter nog...hij voelt z'n neus dieper en dieper wegzakken en gewoon blijven gas geven. Met spinnende wielen zich daarin gereden

Maar ja...wegrijden was dus een probleem. 2 achterste assen worden aangedreven...maar zonder sper

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Wat bagger onder z'n voorwielen steken...

...en dan lukt het wel.

Heb gezegd dat z'n vrachtwagen bagger is. Hij gaf me gelijk.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Heb dat ook eens voorgehad. We waren aan't werken op een werf, en er moest een kerel chape komen brengen.

Plaats waar dat moest gedropt worden, was op het einde van een heel smal onverhard weggetje vlak naast een maïsveld.
                        Tussen weggetje en maïsveld lag een greppel van pakweg 40cm diep en 30cm breed, over de hele lengte van het weggetje.

Chauffeur rijdt daar achteruit in, en sukkelt bijna meteen in die greppel. Lekker drassig, dus nooit dat 'ie daar weer uitgeraakt vooruit. Dan maar verder achteruitgereden, chape gedropt, en dan een collega van hem opgebeld om hem eruit te komen trekken.
                        Andere vrachtwagen komt toe, rijdt weggetje in, sukkelt ook in die greppel.

Maar die had wel betere terreinbanden, en dat was ook een 6x6. Maar dat was niet voldoende om die andere er ook nog eens mee uit te trekken.

Met onze laatste hoop zijn we de G gaan halen, in veldvitessen en de drie sperren gelocked, is dat ding er wel in geslaagd om die twee karren eruit te slepen.

Fak dat was vet. Maar wel heel veel tijd verloren natuurlijk.

Comment

m'n broer beweerde wel dat als er een andere camion moet komen om die los te trekken dat je die mee kan betalen

Gene zever, ik had bijna m'n ford eraan gehangen

Ik zei tegen die gast dat z'n baas vrachtwagens moet kopen die ook voorwielaandrijving hebben. "ja kweet het...mor ja...'t moet van de goeiekoop zijn hé "

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Ik zei tegen die gast dat z'n baas wagens moet kopen die ook voorwielaandrijving hebben.
                            zozoooo, het komt boven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              zozoooo, het komt boven

lul

Toen dave en ik daar vast zaten op die modderweg zei ik: kom we bellen de steve, eens zien wat die z'n kot kan of niet kan

Comment

it didn't rang

Comment

Awel nu zonder zever....dave zei het ook...als je zo ergens vast zit..

Dat is toch echt LACHEN hé
                                  De auto hangt van onder tot boven vol met slijk, uw schoenen en broek zijn naar de kloten, ge moet op zoek gaan naar een oplossing...

Dat is gewoon leven jonges

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    it didn't rang
                                    Zelfs uw koekendoos met 85 sperren op had ons daar niet uit gekregen.

Comment

Ik heb dan vooral zo'n gevoel van FAK hoe heb ik dit nu weer klaargespeeld. Maar dat was dan vooral omdat ik aan een wandeltocht van 2.5u mocht beginnen om uit het dal van een immens bos te geraken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        Zelfs uw koekendoos met 85 sperren op had ons daar niet uit gekregen.
                                        100% true, m'n banden zijn daar te bagger voor. Maar ik had mss wel ietsje verder geraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          100% true, m'n banden zijn daar te bagger voor. Maar ik had mss wel ietsje verder geraakt
                                          plus je vitessen zijn te lang en je verbrandt simpelweg je koppeling.

terreinvitessen en automaat zijn een must voor zo'n enorme last te 'trekken'.

Comment

Working...
                                          X