Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TRUCK Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenWelke merken maken/maakten eigenlijk die echte Amerikaanse trucks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenMercedes trucks zijn wel de knapste. Maar ze ook goed?
Bij ons op school zijn er veel discussies Scania/Daf/MAN tussen voorstanders van de verschillende merken. En af en toe wordt ook Volvo/Mercedes vermeld.
Tis een beetje zoals BMW/Audi/Lexus/Mercedes. Vergelijkbaar qua inhoud, prijzen schelen, en accenten liggen ergens anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVooral Peterbilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenen Kentworth zeker (of zoiets in die aard)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenen Kentworth zeker (of zoiets in die aard)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenjuust, dat was het
Vroeger nog kaftpapier gehad met allemaal trucks op, daarvan dat ik dat nog ken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenen Kentworth zeker (of zoiets in die aard)Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenKenworthOorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenFreightliner is er ook nog. Tegenwoordig onderdeel van Daimler trucks net als Western star.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenjuust, dat was het
Vroeger nog kaftpapier gehad met allemaal trucks op, daarvan dat ik dat nog kenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik ken iemand die zo 2 Globetrotter XL's heeft!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenIs dit een tuning geval ?
Comment
-
Doet er me aan denken.
Tijdens onze studiereis in november hebben we de fabriek van Mercedes-Benz Trucks bezocht.
Damn.
Toch magisch, dat zien hoe zo'n enorm ding 'geboren' wordt. Vooral de montage van de aandrijflijn vond ik interessant. En dan die allereerste motorstart... miljaar!
Spijtig genoeg geen foto's mogen nemen in de fabriek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWaarvoor is dat goed?? Per merk is toch juist overzichtelijker, en voor die enkele topics maakte dat toch niks uit
EDIT: Er is toch ook het "Van Hool lovers" topic, ga je dat dan ook vervangen door een algemeen "bussen" topic??
2. omdat het qua forumstructuur zo beter is want auto's zijn nog steeds prioritair onderdeel van dit forum.
3. over de edit zullen we nog eens nadenken.
Back on-topic.
Comment
Comment