Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TRUCK Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichten
    <- Den deze is Mechanicien bij Scania (officiele garage hé, geen fabriek :p)

    @ bralo: als ik u 1 tip mag geven, indien je voor de R500 gaat. Ga voor een manuele bak, opticruise is bagger imo :p
    Boeiende job volgens mij.

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
      Boeiende job volgens mij.
      Valt wel mee idd, veel afwisseling En je rijdt eens met trucks die volgens de liefhebbers zotte machines zijn (Na een tijd let je daar gewoon niet meer op )

      Comment


      • #63
        Roadtrains





        deze laatste rijden ook in Nederland.

        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

        Comment


        • #64
          Zaligheid²

          Comment


          • #65
            Zijn ze in België ook niet bezig om deze LZV's toe te laten?

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Zijn ze in België ook niet bezig om deze LZV's toe te laten?
              Op bepaalde beperkte trajekten zouden ze dat inderdaad overwegen.

              Comment


              • #67
                De vrachtwagens hebben nu al problemen met de Belgische binnenwegen.....

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichten
                  <- Den deze is Mechanicien bij Scania (officiele garage hé, geen fabriek :p)

                  @ bralo: als ik u 1 tip mag geven, indien je voor de R500 gaat. Ga voor een manuele bak, opticruise is bagger imo :p
                  De prijs voor de Scania was belachelijk hoog tov de andere merken...

                  't Zal wss toch een Mercedes Actros 2651LS worden

                  6x4 aandrijving, luchtvering

                  Opties:

                  - Halfhoog slaapcabine, 1 bed
                  - Airco
                  - Radio CD
                  - Bluetooth
                  - Automatische versnellingsbak
                  - Webasto
                  - PTO voor kipinstallatie

                  Met een dikke 16 liter V8 diesel met 510PK en 2.400Nm

                  En mss nog een 2de chassis ook voor opbouw maar daar zit ik nog te twijfelen tussen een Actros 2532L en een Axor 2533L

                  Comment


                  • #69
                    Laten we hopen dat de nieuwe actros het beter doet dan de oude qua techniek

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                      Ik lig momenteel in onderhandeling met een aantal constructeurs voor de aankoop van een trekker. Graag had ik van de truckers hier eens hun meningen gehad over de diverse mogelijkheden

                      Het betreft hier telkens een trekker met slaapcabine in 6x4 uitvoering, al dan niet met automatische transmissie (twijfelgeval). Het benodige vermogen ligt rond de 500PK. De voertuigen zijn telkens uitgerust met een PTO, zwaailichten en werklichten.

                      1)

                      Merk: Mercedes
                      Type: Actros 2651LS
                      Motor: 15.928cc V8 diesel
                      Vermogen: 375kW / 510PK
                      Koppel: 2.400Nm
                      Aslasten: 7,5 ton / 13 ton / 13 ton
                      Vering: Lucht
                      MTMS: 60 of 80 ton (nog te bepalen)

                      2)

                      Merk: Iveco
                      Type: Stralis AS440S50TZP
                      Motor: 12.880cc R6 diesel
                      Vermogen: 368kW / 500PK
                      Koppel: 2.300Nm
                      Aslasten: 7,5 ton / 10,5 ton / 10,5 ton
                      Vering: Lucht
                      MTMS: 74 ton

                      3)

                      Merk: Volvo
                      Type: FH 480
                      Motor: 12.800cc R6 diesel
                      Vermogen: 353kW / 480PK
                      Koppel: 2.400Nm
                      Aslasten: 8 ton / 10,5 ton / 10,5 ton
                      Vering: Lucht
                      MTMS: 70 ton

                      4)

                      Merk: Scania
                      Type: R500
                      Motor: 16.000cc V8 diesel
                      Vermogen: 368kW / 500PK
                      Koppel: 2.400Nm
                      Aslasten: 7,5 ton / 13 ton / 13 ton
                      Vering: Lucht
                      MTMS: ?? ton

                      5)

                      Merk: DAF
                      Type: XF105
                      Motor: 12.900cc R6 diesel
                      Vermogen: 375kW / 510PK
                      Koppel: 2.400Nm
                      Aslasten: 7,5 ton / 10,5 ton / 10,5 ton
                      Vering: Lucht
                      MTMS: ?? ton

                      6)

                      Merk: MAN
                      Type: TGS 33.480
                      Motor: 12.412cc R6 diesel
                      Vermogen: 353kW / 480PK
                      Koppel: 2.300Nm
                      Aslasten: 7,5 ton / 13 ton / 13 ton
                      Vering: Lucht
                      MTMS: ?? ton


                      Merciekes
                      Als je een D.A.F. koopt heb ik weer een meer te maken EEN DAF DUS!
                      Effe zeggen DAF is a paccardcompany produckt wat wil zeggen the best of all !
                      Last edited by jurbe; 15/03/2008, 03:47.
                      Nissan QQ driver.

                      Comment


                      • #71
                        Hier wat foto's.
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Nissan QQ driver.

                        Comment


                        • #72
                          interieur.
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Nissan QQ driver.

                          Comment


                          • #73
                            Hier enkele foto's van ons materiaal..

                            Zo is het vroeger allemaal begonnen (in BE en in Congo..)



                            Comment


                            • #74




                              Comment


                              • #75
                                Onze huidige (frigo)wagens..



                                Comment


                                • #76
                                  Onze containers in NL



                                  Onze containers in BE (met mijn ex geliefde )



                                  Onze huifwagens

                                  Comment


                                  • #77
                                    Onze vloeibare levensmiddelwagens



                                    Onze chemische wagens

                                    Comment


                                    • #78
                                      Onze droge voeding wagens



                                      1 van onze onderaannemers met een bulkwagen..

                                      Comment


                                      • #79
                                        En een grappig zicht (waar wij niks aan konden doen)

                                        Comment


                                        • #80
                                          Pfff, fameus mooie vloot hebben jullie!

                                          Precies wel al jarenlang DAF-liefhebbers?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X