Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TRUCK Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten100% true, m'n banden zijn daar te bagger voor. Maar ik had mss wel ietsje verder geraakt
maaar !!
Ik moet zeggen dat ik godverdomme nog ver ben geraakt met de bomma!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIs die kerel vooraan met zijn botten uw broer? Die noemt toch per ongeluk niet Michaël?
Maar 'ie heet weldegelijk Michaël.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenm'n broer beweerde wel dat als er een andere camion moet komen om die los te trekken dat je die mee kan betalen
Gene zever, ik had bijna m'n ford eraan gehangen
Ik zei tegen die gast dat z'n baas vrachtwagens moet kopen die ook voorwielaandrijving hebben. "ja kweet het...mor ja...'t moet van de goeiekoop zijn hé "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenZooo VET!!
De trekker is een Freightliner, en die takelreus is een Peterbilt.
En blijkbaar heb ik deze al eerder gespot, met een blauwe container. Jammer van de slechte kwaliteit, 't komt van een gsm-filmke.
Zo zouden er meer mogen rondrijdenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIn zo'n vrachtwagen moet je je pas King of the Road voelen. Laat al die Scania V8-mannen maar doen
(Ik heb er dus een filmke van, 't is een 3gp-bestand. Ik krijg het met mijn software niet naar mpeg, althans niet volledig, 60% ofzo, als iemand het wil omzetten en online zetten wil het gerust doorsturen)
De lampen-kermis en de donkere ruiten maken het een heel spektakel, echt En die 'gekraakte' voorruiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenDan heb ik't nog gehad niet over de sound he
(Ik heb er dus een filmke van, 't is een 3gp-bestand. Ik krijg het met mijn software niet naar mpeg, althans niet volledig, 60% ofzo, als iemand het wil omzetten en online zetten wil het gerust doorsturen)
De lampen-kermis en de donkere ruiten maken het een heel spektakel, echt En die 'gekraakte' voorruiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenKan je dat niet afspelen met Quicktime?
Maar nu ik er op de gsm nog is naar kijk, irl was't geluid vetter. De beelden zeggen genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenJa dat wss wel, maar ik had't graag op internet gekregen. (kan youtube 3gp uploaden? ervaring ontbreekt mij)
Maar nu ik er op de gsm nog is naar kijk, irl was't geluid vetter. De beelden zeggen genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtengodver, meer lampjes kreeg hij der niet meer op zeker?
Ik vind het wel vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDat is Amerikaans he, man. Dat hoort zo
Ik vind het wel vet!
't is wel schoon, maar ook een magneet voor ambetante flikken e
voor de duidelijkheid: ik heb er niets op tegen.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenGaf die kerel wel gas? Ik hoor praktisch niks.
Comment
Comment