Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TRUCK Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    Yup...noemt een silverado...maar dan moet je wel rekening houden dat je schoonmoeder kan ontsnappen..
    ... and your point is ?

Comment

• stel dat er iets gebeurd of iemand gewond raakt wordt je wel verantwoordelijk geacht....
      men is nog altijd dat laatste voorval neit vergeten toen ze uit de laadbak viel......

Comment

• we zijn al eens samen gaan kijken bij Toyota voor een mooie hilux. Het resultaat was niet zo positief :

zou de dually van Toyota geen 7 ton aankunnen ?

Comment

• beschouwen we dit ook als een pick up ? Vind ik wel leuk (maar mag nog iets verder gaan in customizing)

Comment

• Last edited by ; 02/11/2014, 18:40.

Comment

• Toch wel mooi zo een pick up.
              Alleen zijn die dingen zo groot dat ze amper op een normale parkeerplaats passen.

Nu ja, de Citroën Jumper van het werk waar ik tegenwoordig vaak mee rij past daar ook niet op
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hierbij dan maar ook een pic van mijn Ram, model 2014 sport. Zwart omdat het de bedoeling is om een full wrap op aan te brengen en dat daarvoor een zwarte zich beter naartoe leent. Ram vooral omdat ze veel bieden voor hun geld en super rijden, ze als zelfstandige voordeliger zijn dan een break, 100% aftrekbaar, weinig VAA. Eerst de Amarok en Ranger gaan proberen, en de Amarok reed goed, beetje zoals polo/golf, maar was duurder, de Ranger, vondt ik van buiten zeer mooi, maarvond ik niet fijn rijden en afwerking zozo, en 1jaar wachttijd voor de 3.2 wildtrack zag ik niet zitten. Dan kom je in de showroom met de Ram's, en eigenlijk is het dan appels met peren vergelijken...snel leverbaar, alles erop en eraan...keuze was snel gemaakt.

image.jpg

image.jpg
                Last edited by Ramden; 02/11/2014, 20:30.
                mijn mercedes logboek

Dodge Ram sport - Mercedes C180 - Vw golf V - Nissan 100NX - Honda Civic

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Toch wel mooi zo een pick up.
                  Alleen zijn die dingen zo groot dat ze amper op een normale parkeerplaats passen.

Nu ja, de Citroën Jumper van het werk waar ik tegenwoordig vaak mee rij past daar ook niet op

bwa, da valt wel mee hoor. t voordeel is wel dat ge nooit moet onthouden waar ge staat. ge ziet het van ver.
                  centrum ninove

aveve ninove, qua lengte iets te lang, breedte net tussen de lijnen. ge moet u geen zorgen maken dat er ene naast komt staan en geen ruimte laat.

holvoet in ... hulste??? ik stond tussen de lijntjes ...

centrum kortrijk met ne wanabee terreinwagen voor mij (als ge nen dodge naast zoiets zet, lijken die direct een gewone wagen)

ik beetje t krapuul aan uithangen in straat door alles vol te zetten :-). den ene bouwt een fort met karton dozen, ik doe dat met autos. (3capris ontbreken nog, 2 fiestas, 1 sierra, 1 golf, remork en de caravan. t nadeel als ge ineens den achterste auto nodig hebt. alles ervoor moet eerst naar buiten)
                  Last edited by ; 02/11/2014, 20:14.

Comment

• Vandaag hier ook ene tegengekomen,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• GMC Sierra -> Concurrentie voor de Raptor

Comment

• Op kapaza staat er een gmc (heel oud model) 6,5 Td te koop.
                        Camiongevoel moet groot zijn
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Dodge RAM is van de Amerikaanse pickups toch de mooiste vind ik.
                          Alle andere modellen (op de ford raptor na) lijken allemaal zo neuszwaar.
                          Voeg daar dan nog aan toe dat het interieur van een RAM (de nieuwere toch) toch redelijk deftig is.

Comment

• :p
                            Holden Pick Up by Kristof E., on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk Berichten
                              Dodge RAM is van de Amerikaanse pickups toch de mooiste vind ik.
                              Alle andere modellen (op de ford raptor na) lijken allemaal zo neuszwaar.
                              Voeg daar dan nog aan toe dat het interieur van een RAM (de nieuwere toch) toch redelijk deftig is.
                              Langs kant wel. Hoewel het interieur en aankleding van de gmc helemaal niet moet onderdoen voor de dodge.
                              Ook heb ik al horen zeggen door ami rijders dat GMs betrouwbaarser zijn en geen stukken van mensen kosten.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• in amerika worden dit geen pickups genoemd ze.. unibody pick ups

hier in usa staat een pick up voor ladder chassis V8 voorin (naft of diesel) en vaste aandrijf assen en een carrosserie dat ge eraf kunt halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      GMC Sierra -> Concurrentie voor de Raptor

GMC sierra is gewoon de pick up naam van GMC..

dit is een concept model om concurrentie te bieden aan de ford raptor, maar is slecht gedaan omdat het hier over de 2500 versie gaat en een duramax diesel heeft voorin

Chevy heeft onlangs hun reaper gereleased als concurrentie maar is imo lelijk ding..

die Sierra denali's zijn fucking vet

Comment

• Dat is idd niet alles!

Comment

• Even naar boven schoppen.
                                          Te leuk topic om te laten verdwijnen.

Sent from here
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X