Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TRUCK Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pick up is altijd lichte vracht.. Zelf als verkoper het niet weet wordt hij bij DIV als lichte vracht ingeschreven voor model type..

Betreft mijn type pick up : Ford F250 crewcab shortbox 6.7 powerstroke Platinum uitvoering

Comment

• Een verkoper die dat niet weet is het toch niet waard om verkoper te zijn
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten

Betreft mijn type pick up : Ford F250 crewcab shortbox 6.7 powerstroke Platinum uitvoering

Die kist van u is echt

Juist nog een beetje liften

Comment

• Geen lift in belgie

Comment

Pick up is altijd lichte vracht.. Zelf als verkoper het niet weet wordt hij bij DIV als lichte vracht ingeschreven voor model type..

die,ford is rijbewijs c zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
              die,ford is rijbewijs c zeker?
              nope...

Comment

nope...
                reden dat ik dat vraag is omwille dat je schrijft dat die zoveel mag trekken. Als het een B rijbewijs is mag je maar 3500 kg max trekken.
                Is bij een ram ook zo. Die mag in de states in 1500 uitvoering ook 4 ton trekken geloof ik. En in Be maar 3500.

Comment

• Trekgewicht bepaalt of ge een E nodig hebt bij uw B. Als da ding zelf zwaarder is dan... dan moet ge wel een C.

Comment

• 3.5 ton
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Geen flauw idee van. Ik zal eens navragen want is van een klant van ons. Eind volgende week zie ik die terug.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                      Hij komt vanaf volgend jaar juni/juli in de verkoop als zijn nieuwe er is. De wagen zal van april 3 jaar zijn en tegen dan ongeveer 50dzd km hebben. (Nu 42dzd). Nog geen idee voor hoeveel die nog moet verkocht worden. Ik weet wel dat hij rond de 50dzd heeft gekost en dat hij in Stekene onderhouden wordt.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

reden dat ik dat vraag is omwille dat je schrijft dat die zoveel mag trekken. Als het een B rijbewijs is mag je maar 3500 kg max trekken.
                        Is bij een ram ook zo. Die mag in de states in 1500 uitvoering ook 4 ton trekken geloof ik. En in Be maar 3500.
                        Das onzin..

Trekkend voertuig mag max 3,5T wegen, hoeveel de sleep is speelt nieveel rol..

Ik ken BE combinaties die totaal 7-8T wegen

Comment

• Die 7 is dan ook het max. Voertuig van 3,5 + 3,5 getrokken is het max.
                          Erboven wordt het CE

Comment

• Ben nie 100% zeker durf der nie op wedden.. Speelt nieveel rol voor mij

Comment

Die 7 is dan ook het max. Voertuig van 3,5 + 3,5 getrokken is het max.
                              Erboven wordt het CE
                              Is dat dan veranderd? Vroeger was het 8750 kg.
                              Dus 3500 + 5250 (of 1,5 keer de MTM van het trekkende voertuig)
                              Last edited by knight-rider; 16/12/2014, 00:16.
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Is dat dan veranderd? Vroeger was her 8750 kg.
                                Ik dacht dat het gewicht van de sleep niet hoger mocht zijn dan het gewicht van het trekkende voertuig.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Dat is voor die uitzondering waarbij je geen BE moet hebben voor een caravan.

Een touareg van 2,5 ton mag 3,5 ton trekken als je BE hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                    Ik dacht dat het gewicht van de sleep niet hoger mocht zijn dan het gewicht van het trekkende voertuig.
                                    Nee, ale vroeger allersinds niet.
                                    Was toen toch 3500 MTM voor het trekkend voertuig en 5250 MTM (of 1,5 keer de MTM van het trekkend voertuig) voor de aanhanger.
                                    Weet alleen niet of daar ondertussen iets aan veranderd is?

Comment

• Efkes Googelen dan hé mannen:
                                      Oorspronkelijk geplaatst door wegcode.be
                                      6° Categorie B+E : samenstellen van voertuigen bestaande uit een trekkend voertuig van categorie B en een aanhangwagen of oplegger met een maximale toegelaten massa van ten hoogste 3 500 kg;
                                      De volledige beschrijving van alle categorieën vind je hier.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik weet dat je met de meeste van die 3500 of f350 series je wel 16ton mag trekken maar je in belgie dat totaal ni mag trekken omwille van wetten.
                                        Achja tis niet dat wij hier echt veel moeten trekken in ons landje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Efkes Googelen dan hé mannen:

De volledige beschrijving van alle categorieën vind je hier.
                                          Zoals ik al vermoedde is het dus aangepast bij de hervorming van de rijbewijzen een tijdje terug.

Comment

Working...
                                          X