Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TRUCK Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
F350 dually 7.3 powerstroke met 12" lift & 42" banden
Just on the highway in Georgia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk keek deze week al op toen ik in be een f250 diesel tegenkwam :-) zo een beest past hier niet op een rijvak!
Binnenkort nog eentje derbij in belgie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten250 diesel in belgie tegen gekomen?
Binnenkort nog eentje derbij in belgie'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
In Tongeren ook al eentje tegen gekomen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie Raptors zie je veel.
Vond het niet slecht.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenNog niet dikwijls tegen gekomen toch.
Vond het niet slecht.
Elke dag is nu veel gezegd maar om de 2-3 dagen kom ik er zeker enen tegen.
In de nabij gelegen gemeente rijden er al 2 rond.
Vandaag in St-Niklaas ben ik er ook enen gezien.
Deze tijdje geleden in Oostakker tegen gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenYep in de buurt van Leuven. Zonder opsmuk in tegenstelling tot de doorsnee ami in beToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenDat ze in uw regio veel gezien zijn is logisch aangezien dat handiri zo dicht zit
Klopt, alle Ram's, F150's, Avalanche's, Raptors etc hebben allemaal Handiri nummerplaathouders.
Zijne stock is ook wel machtig om te zien, op dit moment 17 RaptorsLast edited by Namaz; 13/01/2015, 11:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKlopt, alle Ram's, F150's, Avalanche's, Raptors etc hebben allemaal Handiri nummerplaathouders.
Zijne stock is ook wel machtig om te zien, op dit moment 17 Raptors
Comment
Comment