LV cabrio, interessant ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TRUCK Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtendit is dus de reden waarom men zoiets in NL een Aso-bak noemt ;-)
Comment
-
Op zoek naar een tweedehands GMC Sierra? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
prijs is wa hoog gezien de km's en de staat van de bestuurders stoel, ontbreken van de radio en de kapote lucht rooster achter aan
maar is wel de 3500 met de 6.6 diesel :p
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichtenhttp://nl.ww3.autoscout24.be/classif...hsubscription&
prijs is wa hoog gezien de km's en de staat van de bestuurders stoel, ontbreken van de radio en de kapote lucht rooster achter aan
maar is wel de 3500 met de 6.6 diesel :p
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten12k voor die leeftijd en kilometers, wat kost zoiets nieuw dan?
Sent from my D5803 using Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichtenprijs is wa hoog gezien de km's en de staat van de bestuurders stoel, ontbreken van de radio en de kapote lucht rooster achter aan
Actuele nieuwprijs (met dubbele wielen achteraan) = €32.000 - €48.750.
Comment
-
Als nu nog iemand klacht dat zijn auto te veel verbruikt mag hem van mij is met dit rijden
15 gallen voor 15 yard's
= 57lieter voor 137 meter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Machtig knappe oldie!King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Verleden week vrijdag mee gaan offroaden met ne gebuur zijn nieuwe Navara. Mijn broer heeft er ook nog ene gehad ma die kon nogal wippen. Deze heeft daar totaal geen last meer van. Rijdt echt super! Zowel on als offroad. Ziet er ook vré goed uit. Sportieve snoet, ook als je erin zit.
Comment
Comment