Vandaag gezien, vond ik wel de moeite, zag er gelikt uit,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TRUCK Lovers
Collapse
X
-
nog niks hier over de X klasse (de Nissan Navara van Mercedes zeg maar)Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtennog niks hier over de X klasse (de Nissan Navara van Mercedes zeg maar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtennog niks hier over de X klasse (de Nissan Navara van Mercedes zeg maar)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
CHEVROLET VIERT PICK-UPFEEST TIJDENS SEMA SHOW
BIJZONDERE C-10 NAAR LAS VEGAS
Chevrolet viert het feit dat het dit jaar honderd jaar geleden is dat het zijn eerste pick-up in elkaar schroefde. Tijdens de SEMA Show in Las Vegas komt dat tot uiting in de vorm van deze aangepaste C-10.
Een feestje naar aanleiding van het 100-jarig bestaan van je pick-up-portfolio kun je als zichzelf respecterende Amerikaanse fabrikant natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan, zeker niet als je Chevrolet heet en je Silverado al jaren een van de populairste pick-ups is. Honderd jaar geleden schroefde Chevrolet zijn eerste 1,5-ton pick-up in elkaar (foto 7) en om dat te vieren heeft Chevrolet speciale edities van de Colorado en de Silverado in het leven geroepen, versies die van een extra chroomrandje, wat badges en een speciale blauwe kleur worden voorzien (foto 6).
De Amerikanen houden hun lippen nog stijf op elkaar wat deze SEMA-creatie betreft. De auto wordt in dezelfde blauwe kleurstelling gespoten als de feestelijke Colorado en Silverado en 10-spaaks wielen worden opgetrommeld om ook de banden van fraaie invulling te voorzien. Wie op de hoogte is van de SEMA Show - een enorme aftermarketbeurs waar tuners zich van hun beste kant laten zien - weet dat er ook enige motorische tuning te verwachten valt. Meer later deze maand, de SEMA Show opent op 31 oktober zijn poorten in Las Vegas.
Verder zet Chevrolet het Truck Legends-programma op, een programma waar pick-up eigenaren zich bij kunnen aanmelden als hun trouwe werkpaard meer dan 100.000 miles op de teller heeft staan. Als Truck Legend-lid krijg je - jawel - korting of voorrang op bijvoorbeeld een honkbalwedstrijd. Ook kun je voortijdig nieuwe modellen van Chevrolet te zien krijgen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenIn een ver verleden heb ik ooit in Nigeria gewerkt. Deze kwam meermaals per week diesel leveren.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenIn een ver verleden heb ik ooit in Nigeria gewerkt. Deze kwam meermaals per week diesel leveren.
Zalig die oude camionsClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
Comment