Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    je moet weten wat je wil hé ik vermoed dat de eerste keer Diablo eigenlijk Murciélago moet zijn...

De Diablo vind ik veel mooier en indrukwekkender... de Murciélago geeft me veel minder een supercargevoel, ziet er te gewoon uit
    Trouwens de Murciélago is ook niet zo super op circuit denk ik hoor herinner me nog altijd op spa een aantal jaar terug tijdens Spaitalia... 't was voorstelling van de Murciélago daar aan de klanten en ondertussen waren er ook rondritten met F40's... de F40's moesten trager rijden op een bepaald moment omdat 't nogal pijnlijk was voor de Lambo's enige voordeel dat de Lambo's daar echt hadden waren de betere remmen waardoor ze later kunnen remmen, vooral aan la source win je daar wel wat tijd mee
    Lambo's zijn gewoon geen racewagens. Waarom hebben ze zo weinig autosportsuccessen? Ze hebben F1-motoren gemaakt maar los daarvan? De Murcié R-GT (is dat eigenlijk een Lambo?) is ook niet bepaald succesvol te noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Zal ook wel genoeg kosten!
      waarom? De meerprijs zou dan alleen maar zijn omdat het logo van Lamborghini erop staat, meer niet. Voor de rest zijn die schoenen maar gewoontjes, niet mooi.

Comment

• This Navy Blue/Tan LM002 belonged to Uday Hussein, one of Saddam Hussein's sons in Iraq.

On July 18, 2004 at a USA military base near Baqubah, Iraq this LM002 was used to simulate (test) the effects of a V.B.IE.D. (Vehicle Borne Improvised Explosive Device). The vehicle was stripped of it's front seats (which were subsequently transplanted into the COL's vehicle) and packed full of explosives. It was then parked next to a concrete barrier that was similar in construction to those that surrounded the base. The photos at left show the car before and after detonation. Unfortunately, the men involved in this little experiment were unaware of the rarity of this vehicle at the time and it was not until they arrived home in the USA that they were able to do more research on exactly what they had.

This car not longer exists!

Uit alle auto's die ze hadden kunnen opblazen kiezen ze een Lamborghini .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
          Lambo's zijn gewoon geen racewagens. Waarom hebben ze zo weinig autosportsuccessen? Ze hebben F1-motoren gemaakt maar los daarvan? De Murcié R-GT (is dat eigenlijk een Lambo?) is ook niet bepaald succesvol te noemen.
          dat ontken ik niet hé wotr zegt dat een diablo slecht op 't circuit is in een vergelijking met een Murciélago... een Murciélago is niet veel beter... btw denk ook maar eens aan een diablo GT en GTR, die waren imho wel goed

Comment

• De voetgangers hebben het ook geweten!

>Klik<

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Precies 'n bende kindjes die op de achtergrond aan 't lachen zijn. Maar bij die ene gaat 't écht wel bijna fout.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  http://www.youtube.com/watch?v=QRVtC...%20Lamborghini

Precies 'n bende kindjes die op de achtergrond aan 't lachen zijn. Maar bij die ene gaat 't écht wel bijna fout.

Hier krijg ik kippenvel van !!

Comment

• zotte lambo
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gallardo Nera. Iemand meer info/foto's?

1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• die velgen zijn wel moeilijk te kuisen door die grote remschijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            die velgen zijn wel moeilijk te kuisen door die grote remschijven
                            Maar weer lekker makkelijk doordat het keramische schijven zijn...

Comment

• rami had hier toch nog foto's van gepost?

Lamborghini presenteert volgende week de Gallardo Nera, een speciale versie die alleen in het zwart leverbaar is en waarvan er maar 185 worden gemaakt.

Kopers van de speciale Gallardo kunnen kiezen uit twee zwarttinten, Nero Serapis en Nero Noctis. Ook de lichtmetalen wielen zijn zwart, de remklauwen daarentegen zilver. Het interieur kan voor de klant op maat worden bekleed, donker en licht alcantara en leer wisselen elkaar af. Motorisch is de Nera hetzelfde als de gewone Gallardo, die het met een 5.0 V10 met 520 pk moet doen.
                              www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=5321

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Maar weer lekker makkelijk doordat het keramische schijven zijn...
                                maar als ge daar me uw vingers tussen zit,da zal er niet zo mooi uitzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                  rami had hier toch nog foto's van gepost?

www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=5321
                                  Ah, danku Timo. Heb nu de foto's van Rami ook gevonden.
                                  Damn wat een geile kar!
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Raauwwrr
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Perfectie bestaat

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik loop precies achter of zo maar de 'gewone' murcielago staat niet meer op de lamborghini site.

Enkel de Lp640 varianten. Heb ik iets gemist?

Comment

• het is dus een facelift, dacht zelf ook dat de LP640 een extra modelletje was maar dat is dus niet zo

Comment

Working...
                                          X