Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk dacht dat die verkocht was voor 1.000.000 USD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhmm enige dat ik weet is dat hij begin vorig jaar op rétromobile in Parijs stond en er stond een bordje bij dat hij was uitgeleend door het bedrijf van die site... kan zijn dat hij sindsdien verkocht is en dat die site niet is aangepast. Ik zou 't toch vreemd vinden moest een dergelijke wagen meer dan een jaar te koop staan
Maar mss heeft de eigenaar hem terug verkocht?
Zo'n bedrijven passen hun site meestal toch wel snel aan zou ik denken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenhadden jullie die (in jullie garage dus) ?
Was één van de allereerste lambo's geleverd in België, begin 1990. Hoe dat ding sleurde was abnormaal. Ik herriner me er weinig van, omdat ik natuurlijk nog piepklein was. Ik kon zelfs niet boven het dashboard kijken.
Maar zo heel af en toe een toertje gedaan met m'n vader, afwisselend tussen m'n broer en ik als passagier, op en af de E17 tussen Sinnekloas en lokeren. Op m'n 5-6 jaar heb ik dus 280 gebold, alleen weet ik er niets meer van....
Auto is dan verkocht aan een Afrikaan. M'n vader maakte toen het grapje: die lambo is rood vanbuiten en zwart vanbinnen, de bestuurder is zwart vanbuiten en rood vanbinnen...
De auto werd naar Afrika verscheept, in een container. Die container komt ginder toe, het eerst wat die manne doen is dien auto daar gewoon vollenbak uitrijden... gevolg: auto land op voorbumper, 450.000 bef schade aan een splinternieuwe auto.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenHeeft er nog iemand wat spaarcentjes op overschot?
http://www.guikasgtc.fr/site/cars_sale.asp?detail=654
't Zal alleszins geen goekoop zijn, zo'n klassieker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
In de achtergrond zie je een bmw Z1'tje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenWaar mijn pa de Merc gekocht heeft, stond ook een Diablo + Z1, garage Hermens misschien?
Nope.
De Z1 is trouwens ook geen 'gewone' Z1, hij had een Mosselman turbo kit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNope.
De Z1 is trouwens ook geen 'gewone' Z1, hij had een Mosselman turbo kit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenJullie hebben precies wel wat mosselman turbo kits geïnstalleerd?
Wij waren verdeler.
M'n vader heeft ook samen met Willy Mosselman de zgnde 'Silver Arrows' ontwikkeld. (zie http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...=20077&page=39)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenkwist nie da ge in de murcielago ook van die schakelpeddels kon nemen. kdacht dat die alleen maar met manuele versnellingsbak werden verkocht
zoek maar eens op E-gear
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenfotootje uit Essen van verleden jaar
Comment
Comment