Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De afmetingen van een Countach LP400:

Wheelbase : 2450 mm
    Overall length : 4140 mm
    Overall width : 1890 mm
    Overall height : 1070 mm
    Front track : 1500 mm
    Rear track : 1520 mm
    Ground clear. : 125 mm
    Front overhang : 933 mm
    Rear overhang : 757 mm
    Weight : 1065 kg
    Distribution : 41/59 % front / rear

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

• maybe replica ?
      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• @Dirkske007 : dan hebben ze de auto's weer herzet allemaal. ik was er vrijdag nog binnen en toen stond die zilvere diablo er nog ni. da's al de 2e keer op 2 weken da ze die auto's verzetten. mss een overijverige verkoper??

PS: heb er ff met de mensen gepraat. die gele murcy vooraan blijkt van (of voor) frank vandenbroucke (de coureur) te zijn ...

Comment

• Dat zou me niet verwonderen... ook nen echte freak bezit of bezat ook reeds een Ferrari 360 Modena (geel), een Porsche en een Lexus RX300 maar die laatste is afgebrand door het werk van vandalen geloof ik.
          BTW nu rijdt hij voor Fassa-Bortolo en verdient hij hoegenaamd niks, enkel als hij wint, zal hij ultrahoge premies opstrijken... maarja vroeger had hij ook al een jaarloon van om en bij de 750000 euro.
          Peugeot 307 Sw 1.4HDI
          & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
          http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
          Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
            Dat zou me niet verwonderen... ook nen echte freak bezit of bezat ook reeds een Ferrari 360 Modena (geel), een Porsche en een Lexus RX300 maar die laatste is afgebrand door het werk van vandalen geloof ik.
            BTW nu rijdt hij voor Fassa-Bortolo en verdient hij hoegenaamd niks, enkel als hij wint, zal hij ultrahoge premies opstrijken... maarja vroeger had hij ook al een jaarloon van om en bij de 750000 euro.
            Ik heb in de krant gelezen dat het en CL amg was die in de vlammen is opgegaan. Nuja, in de krant kennen ze er niet altijd iets van hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
              @Dirkske007 : dan hebben ze de auto's weer herzet allemaal. ik was er vrijdag nog binnen en toen stond die zilvere diablo er nog ni. da's al de 2e keer op 2 weken da ze die auto's verzetten. mss een overijverige verkoper??

PS: heb er ff met de mensen gepraat. die gele murcy vooraan blijkt van (of voor) frank vandenbroucke (de coureur) te zijn ...
              Deze foto's zijn al enkele maanden geleden getrokken hoor.
              Toen ik daar was, liep er ne mens rond die geïntreseerd leek voor die diablo en daarvoor is die mens dan ook de sleutel gaan halen. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vragen of ik ook eens erin mocht plaats nemen. En tot mijn grote verbazing zei hij ja. Heb tegen ons moeder gezegd dat ze de jeansbroek dat ik toen aanhad niet mocht wassen, maar ze heeft niet geluiserd

Wat die countach betreft. Heb die foto zelf getrokken en miijn hoofd eraf als die 2.5 meter breed was.

Heb gisteren op autoscoot24.be gezien dat verschillende van de auto's dat daar staan, te koop zijn als 2e-hands. Ook die zwarte met 2kleurig lederen interier dat op het podiumeke staat en die grijze murcie achteraan

Comment

• sorry mislezen, is geen 2.5 meter breed maar 1.8. Dan zou het wel kunnen kloppen.

Maar het leek toch abnormaal klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                  Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                  Dat zou me niet verwonderen... ook nen echte freak bezit of bezat ook reeds een Ferrari 360 Modena (geel), een Porsche en een Lexus RX300 maar die laatste is afgebrand door het werk van vandalen geloof ik.
                  Ik heb in de krant gelezen dat het en CL amg was die in de vlammen is opgegaan. Nuja, in de krant kennen ze er niet altijd iets van hoor.
                  idd, ik heb dat ook gehoord, dat het een cl was hè. Een RX300 verwarren met een CL lijkt mij wel een serieuze blunder dan...
                  nls2000

Comment

• idd
                    Zo stond er in de zaterdagkrant eens een korte vergelijkende test tussen de 3compact, de C klasse sportcoupé en nog iets. De foto's dat erbij stonden ... Alpine versie van de 3 compact en brabus sportcoupe Dan zijn het idd wel mooie wagens.
                    Het beschamendste van allemaal was dan nog dat dat artikel gemaakt was door de mannen van AG.
                    maar da's off-topic

Comment

• Staat te koop voor 185 000 dollar, gaan we samenleggen ?

Comment

• neen, want kheb liever die orange daarnaast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                          neen, want kheb liever die orange daarnaast
                          ge kunt uw deel van de auto altijd laten herspuiten

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                            Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                            of we nemen ze allebei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Millie
                              Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                              Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                              of we nemen ze allebei
                              Aangezien er 2232 gebruikers zijn moet iedereen 82,88 dollar dokken om er één te kunnen betalen. of 165,77 dollar als we die oranje er bij willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                                Aangezien er 2232 gebruikers zijn moet iedereen 82,88 dollar dokken om er één te kunnen betalen. of 165,77 dollar als we die oranje er bij willen.
                                Klinkt nog ni eens zo slecht hé. Hoewel je de auto dan maar één dag in de 6 jaar hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
                                  Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                                  Klinkt nog ni eens zo slecht hé. Hoewel je de auto dan maar één dag in de 6 jaar hebt.
                                  hahaha da meende nie?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
                                    Als ik hem een van de eerste dagen heb, no problem één dag een Lambo huren is veel duurder.

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
                                      Als ik hem een van de eerste dagen heb, no problem één dag een Lambo huren is veel duurder.
                                      de eerste dag rij je in een nieuwe lambo, de tweede dag is hij al 6 jaar oud.

Comment

• leuk moet het zijn om die gasten tegen te komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
                                          de eerste dag rij je in een nieuwe lambo, de tweede dag is hij al 6 jaar oud.
                                          Dat is nog steeds goedkoper dan naar een verhuurbedrijf te gaan

Comment

Working...
                                          X