Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• KareJan misschien ?
    5000 frank om met een Lambo Countach of Diablo een uur lang rond te toeren.

Comment

• Het tuningsbedrijf met de welluidende naam Miura Corse heeft zich uitgeleefd op de Lamborghini Gallardo. Aan het uiterlijk zijn koolstofvezel elementen toegevoegd en wat betreft prestaties kan deze Gallardo ´zich meten met de Murciélago´.

Op verschillende plaatsen van de Gallardo zijn stukken kaal koolstofvezel toegevoegd. Met name de achtervleugel is een opvallend stylingselement, maar de Gallardo ´Miura Corse´ is ook te herkennen aan de koolstofvezeldetails bij de luchtinlaten en de voorspoiler.
      Aan de V10 van de Gallardo heeft het tuningsbedrijf uit het Duitse Erbenheim het nodige veranderd. Er is een motorkit ontwikkeld met onder meer brandstofkoeling en een sportkatalysator die het prestatieniveau van de ´baby-Lambo´ volgens de tuner op het niveau van de Murciélago zou brengen. De Duitsers zwijgen echter in alle talen over de prestatiecijfers van hun creatie.
      Overigens hoeven eigenaren van een Murciélago niet te treuren: ook zij kunnen terecht bij Miura Corse. Voor die auto heeft het bedrijf namelijk ook een aërodynamisch pakket met koolstofvezelelementen en een speciaal uitlaatsysteem in de aanbieding.

Comment

• leuk, maar zo met de standaard al heel tevreden zijn

Comment

• Bah, achtervleugel past totaal niet op die cleane lijn !
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            Bah, achtervleugel past totaal niet op die cleane lijn !
            De voorbumper ook niet, ze hadden er beter afgebleven..
            Ik zou wel eens willen weten wat ze met die motor gedaan hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            cc

Comment

• Ik vind die vleugel juist prachtig staan op die lambo, zeker op die kleur.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Ik vind hem beetje hoekig, zag er zelfs eerst een soort Lamborgini Countach in. Zowat alle uiterlijke aanpassingen kunnen me absoluut niet bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door autoweek.nl
                  De Italiaanse politie zal voor het eerst een Lamborghini inzetten als patrouille auto. De Gallardo in politiekleuren en met zwaailichten is door de fabrikant geschonken vanwege het 152-jarig bestaan van de Italiaanse staatspolitie.

De 500 pk sterke en 300 km/h snelle Gallardo zal in de regio Calabrien ingezet worden. De auto zal voornamelijk worden gebruikt bij verkeersongevallen waar snel eerste hulp gegeven moet worden. Daarvoor is een speciale medische uitrusting aan boord, waarmee snel een diagnose gesteld kan worden. Ook kan de auto ingezet worden om menselijke organen in een koelbox te transporteren.
                  Verder is de Gallardo uitgerust met GSM-apparatuur om beelden over te kunnen zenden.

__________________________________________________ _____

De kleurtjes van de politie zijn er nog mooi in verwerkt ook. :o

Btw: "het 152-jarig bestaan van de italiaanse politie". Is dit dan zo'n bijzonder jaartal

Comment

• Dad bordje daar heb je veel aan als je 300 km/h rijdt

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                      KareJan misschien ?
                      5000 frank om met een Lambo Countach of Diablo een uur lang rond te toeren.
                      Daar ben ik enkele jaartjes gelede mee gaan rondtoeren, met de Diablo

zaaaaaaaalig !!!!

Hebben die trouwens nog een site ?
                      Die folder wat ik heb is al een 4 jaar oud denk ik, voor de tijd dat iedereen een site had dus...

Die getuende Gallardo vind ik juist prachtig
                      Ik had altyd twijfels over zijn kont, maar nu met die vleugel is het al een stuk beter

Comment

• Ik denk trouwens dat ik Italiaanse flik wil worden

Eigelijk wel ironisch, de politie die hun ergste vijand op de weg gewoon als cadeau krijgt om zelf te gebruiken

Zoiets doen ze bij Ferrari nie he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                          Ik denk trouwens dat ik Italiaanse flik wil worden

Eigelijk wel ironisch, de politie die hun ergste vijand op de weg gewoon als cadeau krijgt om zelf te gebruiken

Volgende stap: Ferrari die een F1 ter beschikking stelt van de politie

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                            Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                            Ik denk trouwens dat ik Italiaanse flik wil worden

Volgende stap: Ferrari die een F1 ter beschikking stelt van de politie
                            Ja, ideaal om de straat en de goot mee te vegen

Comment

• Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                              & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                              http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                              Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                Bah, achtervleugel past totaal niet op die cleane lijn !
                                You read my mind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door souldriver
                                  Oorspronkelijk geplaatst door autoweek.nl
                                  De Italiaanse politie zal voor het eerst een Lamborghini inzetten als patrouille auto. De Gallardo in politiekleuren en met zwaailichten is door de fabrikant geschonken vanwege het 152-jarig bestaan van de Italiaanse staatspolitie.

De 500 pk sterke en 300 km/h snelle Gallardo zal in de regio Calabrien ingezet worden. De auto zal voornamelijk worden gebruikt bij verkeersongevallen waar snel eerste hulp gegeven moet worden. Daarvoor is een speciale medische uitrusting aan boord, waarmee snel een diagnose gesteld kan worden. Ook kan de auto ingezet worden om menselijke organen in een koelbox te transporteren.
                                  Verder is de Gallardo uitgerust met GSM-apparatuur om beelden over te kunnen zenden.

__________________________________________________ _____

De kleurtjes van de politie zijn er nog mooi in verwerkt ook. :o

Btw: "het 152-jarig bestaan van de italiaanse politie". Is dit dan zo'n bijzonder jaartal
                                  Amai als ge door die achtervolgd wordt!

Comment

• Ik zou gewoon doorrijden simpelweg om hem nog even in actie te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                      de verkeerbegeleiders tijdens een wielerkoers kunnen hem ook nog gebruiken, ze hebben ook zo een wegwijzerke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                        de verkeerbegeleiders tijdens een wielerkoers kunnen hem ook nog gebruiken, ze hebben ook zo een wegwijzerke
                                        Zou hem ook eens graag in carabinieri uitvoering zien, met die mannen in hun alfa's 156 2.4's valt nu al niet te lachen. Scheuren nu al voor dood...

Comment

• zot é, daar wil ik wel eens aflevering van de zware voet mee maken...

Comment

Working...
                                          X