Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=RTX76...%2Den%2Dveyron
ik weet het, het is maar enkele momenten lamborghini maar dat geluid
die veyron zijn geluid heeft zoiets van "probeer maar, ik blaas u toch weg" zalig!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=RTX76...%2Den%2Dveyron
ik weet het, het is maar enkele momenten lamborghini maar dat geluid
Superleggera zonder achterspoiler
Comment
-
-
vorige week een fabrieksbezoek gehad bij Lamborghini
man, dat is absoluut de moeite
ook een paar interesante details
ze maken 10 Gallardo's (coupe, cabrio & superleggera) per dag & 3 Murcies per dag
1 stoel voor een Murcie duurt 7 uur om te maken, 8 uur als het voor een US Murcie is
spijtig genoeg mocht je binnen geen foto's nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenvorige week een fabrieksbezoek gehad bij Lamborghini
man, dat is absoluut de moeite
ook een paar interesante details
ze maken 10 Gallardo's (coupe, cabrio & superleggera) per dag & 3 Murcies per dag
1 stoel voor een Murcie duurt 7 uur om te maken, 8 uur als het voor een US Murcie is
spijtig genoeg mocht je binnen geen foto's nemen
en zie je rond de fabriek veel lamborghini's staan eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenhet verschil zit erin dat bij een amerikaanse het zitvlak eruit genomen moet kunnen worde om een kinderzitje te kunnen plaatsen (US Law)
dus dat duurt dus 1 uur langer om de aanpassing te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenhet verschil zit erin dat bij een amerikaanse het zitvlak eruit genomen moet kunnen worde om een kinderzitje te kunnen plaatsen (US Law)
dus dat duurt dus 1 uur langer om de aanpassing te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenthanks, is dat kinderzitje trouwens ook niet mogelijk op een gewone?
blijkbaar in de US moet het zitvlak eruit kunnen zodat het stoeltje "beter" ingeklikt kan worden
er was op dat moment geen US stoel gereed of in de maak dus ze kon het niet tonen
Comment
-
Ik was onlangs eens aant zien op mobile.de om een gedacht te hebben van de prijzen van 2ehands lambo's.. Toevallig kwam ik volgende foto tegen, hoe zat dat nu weer met de verborgen verleiders in de reclame?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment