Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Eigelijk zijn dat zo fucked up wielen hé.
          Kvind ze er qua design wel wat over (de wielen op zich dan), maar het feit dat ze onder deze specifieke kar staan, maakt het dan weer veel vatbaarder.

Comment

• edit.

Comment

Da's zo'n saai interieur imo Doet echt afbreuk aan de wagen vind ik, de LP640 is al iets beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                Da's zo'n saai interieur imo Doet echt afbreuk aan de wagen vind ik, de LP640 is al iets beter.
                Vind je? Ik vind het net knap zo ... lekker minimalistisch.

Pure driving ... no fuzz ...

Comment

ARGL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    ARGL
                    Is die wagen (dak) niet te onhandig om hem dagelijks te gebruiken, zoals jij doet met je Spyder?

Comment

• Who cares, zo'n ding is allesbehalve handig.
                      Dat is breder dan een truck, lager dan de gemiddelde tjoener met airride op de laagste stand, het zicht is erbarmelijk, ruimte om iets mee te nemen is er amper, ....

Maar het is een Lambo, dat hoort zo

Comment

• Ik vind de Gallardo Spyder mooier dan de Murcielago Roadster.

Bij de dichte versies is het dan weer andersom. Raar, ik weet het.

Comment

inderdaad mega saai!

Comment

Wacht tot je er inzit ... en je hoofd ff naar achteren draait. Van het moment dat je daarin stapt weet je gewoon dat je in iets zeer speciaals komt te zitten.
                            Het is bizar maar het is een enorm verschil met mijn Gallardo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Ik vind de Gallardo Spyder mooier dan de Murcielago Roadster.

Bij de dichte versies is het dan weer andersom. Raar, ik weet het.
                              Het lijnenspel van de Gallardo is simpelweg het meest sexy dat er is (op autovlak).
                              De impact die de Murcielago op je heeft irl ... wel, Lord have murci En dat geldt nog eens dubbel zo hard voor de LP640.

Maar naar mij moet je niet luisteren ... I'm biased you know
                              Last edited by ; 04/07/2007, 03:37.

Comment

• Comment

• Deze hoort hier ook wel ...

Gallardo Nera

1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Meer foto's Hier
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wat 'n kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Wacht tot je er inzit ... en je hoofd ff naar achteren draait. Van het moment dat je daarin stapt weet je gewoon dat je in iets zeer speciaals komt te zitten.
                                        Het is bizar maar het is een enorm verschil met mijn Gallardo.
                                        Mja mss. Maar ik zou iig geen saai zwart interieur nemen, er zijn wss een heel pak mooiere interieurkleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          Wat 'n kar
                                          Inderdaad, erg mooie auto. Maar deze week in een Aston Martin Vantage gezeten, ook pikzwart. Toegeven, ik zou niet weten welke van de twee te kiezen. Het motorgeluid van beide is gewoonweg subliem en waar de Lamborghini meer nog een sportwagen is, is de Aston Martin een echt luxebeest binnenin.

Comment

Working...
                                          X