Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ondertussen werd ik geenszins gestoord in het maken van foto’s, gelukkig maar want soms willen agenten daar nog wel eens moeilijk over doen.

Toen ik hier een half uur bezig was werd besloten de auto niet op een oplegger te zetten, maar om er gewoon in te stappen en hem weg te brengen – waarschijnlijk naar een depot.

Hoe zou meneer opgekeken hebben toen hij zijn Lammetje niet meer kon terugvinden?

Mijn vraag : kan je Lambo's zo makkelijk openen en starten?

Comment

• Waarschijnlijk niet he

Waarschijnlijk moest de eigenaar snel even iets halen uit een pand/winkel/... en liet hij de sleutels er in.

Beetje gek van de politie dat ze zomaar de auto meenemen.

Comment

• ofwel was de eigenaar erbij maar wou hij de boete niet betalen.
        In spanje hebben we ook eens gezegd dat ze onze mobilhome mochten "hebben" omdat we de boete niet wilden betalen. een bakbeest van een paar ton kunnen ze niet direct takelen en met rijden zagen ze ook niet zitten dus mochten we gaan. De spanjaard zal misschien hetzelfde geprobeerd hebben. Maar dan had hij wel de pech dat ze hem wilden wegrijden voor hem.

Wat ik wel raar vind is dat ze hem niet op en gewone oplegger willen rijden ipv een autolift. (zoals ze gebruiken om een wagen van tussen andere wagens te halen)

Comment

• Lamborghini Murcielago Roadster

Comment

• vet neig seg die oranje lambo
            vet interieur
            en dan die happers dat nog openstaan

Comment

• liever in het goud!

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• die zwarte spoiler is er echt over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  Lamborghini Murcielago Roadster

Echt prachtig, zo in 't oranje.

En dan nog is met zwarte velgen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                    Al gezien in Neerpelt (qua Lamborghini)

* Murcielago
                    * Countach
                    * LM002
                    * Diablo
                    * Uracco

en nu gij
                    Haha, LOL

Vandaag eindelijk mijn eerste Murcielago gezien in Neerpelt.
                    Een pikzwarte reed omstreeks 19.30 uur door de Heerstraat.

Een tijdje geleden ook al een Gallardo Spider en een LM002 gezien.
                    F*ck it, altijd als ik mijn digicam niet bij me heb.

Een rode Countach kan je haast iedere week zien op Grote Heide.
                    Diablo en Uracco heb ik nog niet gezien in Neerpelt, ik hou mijn ogen open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Lamborghini Murcielago Roadster

Het hoort hier wel niet, maar zijn er foto's van die witte Hamann M6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Het hoort hier wel niet, maar zijn er foto's van die witte Hamann M6?
                        Ik durfde het bijna niet te vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          Waarschijnlijk niet he

Waarschijnlijk moest de eigenaar snel even iets halen uit een pand/winkel/... en liet hij de sleutels er in.

Beetje gek van de politie dat ze zomaar de auto meenemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            het duurt meestal wel langer dan 5 minuutjes om de depanage te laten komen en eer die auto wordt meegenomen zijn we ook al wat verder. FF vlug naar de winkel zal het wel niet zijn (of meneer dacht even snel in een delhaize op een zaterdagmorgend een blikje cola te gaan halen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              het duurt meestal wel langer dan 5 minuutjes om de depanage te laten komen en eer die auto wordt meegenomen zijn we ook al wat verder. FF vlug naar de winkel zal het wel niet zijn (of meneer dacht even snel in een delhaize op een zaterdagmorgend een blikje cola te gaan halen)
                              Hier ging het trouwens ook om het parkeren voor 'n garagepoort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Stapt de politie hier soms in de auto, nee.

Bij de lamborghini wel omdat het met zo'n truck niet lukte.

Comment

• Heb nog eens de Murciélago LP640 voor een dagje meegekregen. Deze keer heb ik er wel wa pics van genomen, helaas waren mijn batterijen veel te snel leeg (reserve inclusief miljaar!).

De eerste 50km gaven me zowat hetzelfde beeld als mijn laatste testrit met die auto. Maar deze keer heb ik er 250km opgezet en ik moet zeggen ... man man man, wat een beest is dat seg! Eens je wat aan die buitenaardse afmetingen gewoon bent is dat écht wel een onwaarschijnlijke wagen.

Anyway, 6 pics:

Comment

• En toen waren de batteries dead ...

Edith zegt: Van de camera, niet de wagen

Comment

• Het kriebelt zeker?

Comment

• man man man, wat een schitterende kleur
                                        wat is de naam daarvan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                          man man man, wat een schitterende kleur
                                          wat is de naam daarvan?
                                          Dragon green of zoiets geloof ik.

Comment

Working...
                                          X