Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenSommige hebben het nog steeds niet door hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFeel free to enlight me.
Rami is stiekem Ferrari liefhebber, maar hij probeert het weg te steken met Ferrari-bashing ... In zijn garage heeft hij (opnieuw stiekem) nog een pastelgele F360 en een pijn-aan-de-ogen-doende knalroze F430. Het zou iets te maken hebben met een website die hij aan het maken is voor senioren met vreemde gewoontes en polo's van Lacoste ... meer weet ik er niet van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIs er iets bekend over een opvolger voor de Gallardo? Ik ben, toevallig, op paar forums tegengekomen dat de huidige op zijn einde loopt ...
Hopelijk worden ze dan wat goedkoper Prijs richting F360 ofzo .. misschien dat we dan ooit eens domme dingen doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFeel free to enlight me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenRami is stiekem Ferrari liefhebber, maar hij probeert het weg te steken met Ferrari-bashing ... In zijn garage heeft hij (opnieuw stiekem) nog een pastelgele F360 en een pijn-aan-de-ogen-doende knalroze F430. Het zou iets te maken hebben met een website die hij aan het maken is voor senioren met vreemde gewoontes en polo's van Lacoste ... meer weet ik er niet van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenLamborghini is voor patsers.
Ferrari's worden tenminste eens op circuit gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenLamborghini is voor patsers.
Ferrari's worden tenminste eens op circuit gezet.
Het is nu toch al genoeg uitgelegd denk ik hé .... ge moet proberen wat bij te blijven want anders gaat ge binnenkort helemaal ni meer kunnen volgen zelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenLamborghini is "onbekend", dus goed voor mij.
Laatst heb ik nog iemand voor debiel moeten uitmaken omdat het een Saleen was.
Comment
-
Ik krijg eerder het schijt van mensen die als nen achterlijke langs de weg wild staan teken te doen dak trager moet rijden en op hun hoofd staan te tikken alsof ik ne criminele zot ben. En dan kom ik daar gewoon aan tegen een legale snelheid hé ... ONDER de aangegeven snelheidslimiet.
Dan is het hek van de dam natuurlijk. 2 trekjes langs links en kot open.
Comment
Comment