Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik krijg het schijt van kleine kinderen en andere mensen die zodra ze een rode iet of wat sportief uitziende auto zien, direct luidkeels roepen "Wahh, kijk ne ferrari ".
Laatst heb ik nog iemand voor debiel moeten uitmaken omdat het een Saleen was.
Ik krijg eerder het schijt van mensen die als nen achterlijke langs de weg wild staan teken te doen dak trager moet rijden en op hun hoofd staan te tikken alsof ik ne criminele zot ben. En dan kom ik daar gewoon aan tegen een legale snelheid hé ... ONDER de aangegeven snelheidslimiet.
Dan is het hek van de dam natuurlijk. 2 trekjes langs links en kot open.
Haha, net goed! Zeurpieten... Maar met die larini klinkt hij misschien altijd alsof je 200 rijdt.
Ik krijg het schijt van kleine kinderen en andere mensen die zodra ze een rode iet of wat sportief uitziende auto zien, direct luidkeels roepen "Wahh, kijk ne ferrari ".
Laatst heb ik nog iemand voor debiel moeten uitmaken omdat het een Saleen was.
Een jaar geleden zag ik in Westmalle een Gallardo SE, degene waarmee ik meereed dacht dat het een Cayman was, die kent hij natuurlijk van Need For Speed en die lijkt als 2 druppels water op een gallardo hè, toch?
Een jaar geleden zag ik in Westmalle een Gallardo SE, degene waarmee ik meereed dacht dat het een Cayman was, die kent hij natuurlijk van Need For Speed en die lijkt als 2 druppels water op een gallardo hè, toch?
How how zo'n Italiaanse Fiat met streken niet vergelijken met een Cayman he.
Da's net als Rami een Ferrari zou vergelijken met een CRX :-)
Haha, ja. Altijd grappig, van die kerels die NFS spelen. Kennen ze daar wat wagens van, denken ze alle wagens te kennen.
Zo was ik laatst op een evenement waar een Pörsche 996 turbo kwam aangereden, en die kerels: "Wow!! Ne carrera gt"
Ik krijg eerder het schijt van mensen die als nen achterlijke langs de weg wild staan teken te doen dak trager moet rijden en op hun hoofd staan te tikken alsof ik ne criminele zot ben. En dan kom ik daar gewoon aan tegen een legale snelheid hé ... ONDER de aangegeven snelheidslimiet.
Comment