Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Ferrari's zijn preciezer, delicater en verfijnder.
    Hmmm ... als het op voorzetten komt (voetbal jargon) dan is deze toch wel de perfectie hemzelve me dunkt

I'll rest my case

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Ik krijg het schijt van kleine kinderen en andere mensen die zodra ze een rode iet of wat sportief uitziende auto zien, direct luidkeels roepen "Wahh, kijk ne ferrari ".
      Laatst heb ik nog iemand voor debiel moeten uitmaken omdat het een Saleen was.
      Saleens in België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Hmmm ... als het op voorzetten komt (voetbal jargon) dan is deze toch wel de perfectie hemzelve me dunkt

I'll rest my case

Zal ik 'm binnenkoppen?

Comment

Ik krijg eerder het schijt van mensen die als nen achterlijke langs de weg wild staan teken te doen dak trager moet rijden en op hun hoofd staan te tikken alsof ik ne criminele zot ben. En dan kom ik daar gewoon aan tegen een legale snelheid hé ... ONDER de aangegeven snelheidslimiet.
          Dan is het hek van de dam natuurlijk. 2 trekjes langs links en kot open.
          Haha, net goed! Zeurpieten... Maar met die larini klinkt hij misschien altijd alsof je 200 rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Zal ik 'm binnenkoppen?
            Oh, by all means

Comment

• De Larini is er al een heel tijdje onderuit hoor. De bypass-pipes doen hun werk voldoende ... of eigenlijk stukken beter zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                Saleens in België?
                Geen S7 vermoedt ik maar een mustang die door Saleen is aangepakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Ik krijg het schijt van kleine kinderen en andere mensen die zodra ze een rode iet of wat sportief uitziende auto zien, direct luidkeels roepen "Wahh, kijk ne ferrari ".
                  Laatst heb ik nog iemand voor debiel moeten uitmaken omdat het een Saleen was.
                  Een jaar geleden zag ik in Westmalle een Gallardo SE, degene waarmee ik meereed dacht dat het een Cayman was, die kent hij natuurlijk van Need For Speed en die lijkt als 2 druppels water op een gallardo hè, toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    Een jaar geleden zag ik in Westmalle een Gallardo SE, degene waarmee ik meereed dacht dat het een Cayman was, die kent hij natuurlijk van Need For Speed en die lijkt als 2 druppels water op een gallardo hè, toch?
                    En ... goe wa sjtampe gegeve?

Comment

How how zo'n Italiaanse Fiat met streken niet vergelijken met een Cayman he.

Da's net als Rami een Ferrari zou vergelijken met een CRX :-)

Comment

Haha, ja. Altijd grappig, van die kerels die NFS spelen. Kennen ze daar wat wagens van, denken ze alle wagens te kennen.

Zo was ik laatst op een evenement waar een Pörsche 996 turbo kwam aangereden, en die kerels: "Wow!! Ne carrera gt"
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                          Saleens in België?
                          't was op tv

Comment

En ... goe wa sjtampe gegeve?
                            nee, kwas naar die gallardo SE aant zien hij naar die cayman

Comment

Ik krijg eerder het schijt van mensen die als nen achterlijke langs de weg wild staan teken te doen dak trager moet rijden en op hun hoofd staan te tikken alsof ik ne criminele zot ben. En dan kom ik daar gewoon aan tegen een legale snelheid hé ... ONDER de aangegeven snelheidslimiet.
                              als een rode lap op een stier he

Comment

my hero

Comment

• gallardo te koop van een gumball deelnemer, ik ben blij dat de wagen in "prefecte" staat is

dat is deze kerel, http://www.kapaza.be/Autos/Ferrari/7...l_ferrari.html

Is ooit eens op het nieuws geweest, of telefacts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Haha, ja. Altijd grappig, van die kerels die NFS spelen. Kennen ze daar wat wagens van, denken ze alle wagens te kennen.

Zo was ik laatst op een evenement waar een Pörsche 996 turbo kwam aangereden, en die kerels: "Wow!! Ne carrera gt"
                                    Ik hoor ook af en toe van die kreten. Ik vraag me dan altijd of of ik nou zo'n nerd ben dat ik het wel weet, of dat zij er gewoon niets vanaf weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      http://www.kapaza.be/Autos/Lamborghi...mborghini.html

gallardo te koop van een gumball deelnemer, ik ben blij dat de wagen in "prefecte" staat is

dat is deze kerel, http://www.kapaza.be/Autos/Ferrari/7...l_ferrari.html

Is ooit eens op het nieuws geweest, of telefacts.
                                      Die gast is baas van Videoland
                                      Cris Cloots

Comment

• Een lambo meeting in zwitserland

Comment

• Matteo heeft ze ook opgevangen

Comment

Working...
                                          X