1 van de 20 reventons staat al online te koop voor de effectieve aflevering? Ik dacht dat de kopers gescreend waren door Lamborghini?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
Deze vond ik toch wel grappig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLOL, ja zo heb ik er wel een paar----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenT-shirts? Nice Waar gehaald?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichtenhttp://www.pistonheads.com/sales/292834.htm
1 van de 20 reventons staat al online te koop voor de effectieve aflevering? Ik dacht dat de kopers gescreend waren door Lamborghini?
in Singen verwachten ze er al 2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVet! De gallardo van mevrouw heb ik gespot!
toeval
Dat blauw is weer eens iets anders.
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVan dat idioot Lambo forum
Comment
-
eentje van dat lambo board
I should point out this English car dealership http://www.dicklovett.co.uk/
Yep, they sell Ferraris.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenVolgend jaar doe ik er ruigere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenRuiger dan dit, dan moet je dus 1° al afkomen met ontzettend veel lamborghini's en 2° om dat te overtreffen heb je ABSOLUUT een zonda nodig.
Als je dan ook nog eens zorgt voor een paar classic V8 zoals de Jalpa, Silhouette, Espada en Jarama dan steel je al helemaal de show
Comment
-
Ferruccio Lamborghini had vroeger een Ferrari die om de 5 botten naar de zak was. Er waren oa problemen met de versnellingsbak, 'ie zwierde er eentje onder van 1 van zijn tractors en voila, alles in orde
Toen besloot 'ie auto's te maken om Enzo op zijn doos te geven.
Or so the legend goes...
Comment
Comment