Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Al die rijke arabieren komen in de zomer naar Europa omdat het weer hier aangenamer is.
    Persoonlijk vind ik de kleur een beetje minder.
    meen je dat, echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      meen je dat, echt
      zie wat je allemaal bij leert

Comment

• Comment

Fernand jongen, wat kom je hier nu posten

Maar soit, de volgende posts maken veel goed

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Dit vind ik nog wel een mooie kleur.
          Die heb ik deze zomer in Cannes gespot, net zoals die 6-reeks van lumma en die Rinspeed Chopster. Eens ff foto's ervan zoeken.

Comment

• Zitten die dan allemaal in de oliesector?
            want dat zijn soms toch nog jonge mensen. Of heeft elke arabier tegenwoordig een boorput in zijne hof staan.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                Zitten die dan allemaal in de oliesector?
                want dat zijn soms toch nog jonge mensen. Of heeft elke arabier tegenwoordig een boorput in zijne hof staan.
                Ik wil in m'n hof ook gerust wel een oliebronneke vinden een van de komende dagen

Comment

Zitten die dan allemaal in de oliesector?
                  Die zitten tegenwoordig in alles.
                  Bv. Dubai heeft onder invloed van de sheik een verschuiving van hun activiteiten van olie naar andere sectoren (vastgoed, financiën etc.) gemaakt omdat ze er zich van bewust zijn dat de olie ook ooit op geraakt.
                  De olie industrie bedraagt in UAE ongeveer nog 30% van het BBP dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Fernand jongen, wat kom je hier nu posten

Maar soit, de volgende posts maken veel goed

Die heb ik deze zomer in Cannes gespot, net zoals die 6-reeks van lumma en die Rinspeed Chopster. Eens ff foto's ervan zoeken.
                    Had je niet kunnen zeggen dat zijn nummerplaat scheef hangt?

Comment

• Daar zeg je zo iets

Wel vet in het wit

Comment

• Ik denk dat die vervangen wordt door een nieuwe.

Comment

• En deze kleur heeft ook nog wel iets

Comment

want dat zijn soms toch nog jonge mensen.
                            Leeftijd heeft toch nergens mee te maken, misschien hebben ze allemaal meegedaan aan een euromillions.

Zie je ook genoeg in Amerika, 20 jarigen met een Phantom of maybach.

Comment

• In de rode kleur is hij toch steeds het mooist moet ik zeggen !!

Comment

• oh zo lekker

Comment

• alleen de velgen mogen standaard zijn voor mij (niet zwart dus)

Comment

Nog enkele
                                    Deze is van Qatar. Staat op de plaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      alleen de velgen mogen standaard zijn voor mij (niet zwart dus)

Vett! Alleen jammer dat ik die niet zo kan wassen en opblinken

Comment

• heb vrijdag een proefrit met de superleggera en de LP640, ik kan er al niet meer van slapen
                                        Last edited by ; 17/01/2008, 17:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                          heb vrijdag een proefrit met de superleggera en de LP640, ik kan er al niet meer van slapen
                                          Gingen jullie niet voor een bentley kijken?

Ik ben gek van de gallardo, was ik nu maar een paar jaar ouder en het kapitaal.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X