Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat zou me ook enigszins verbazen ... alhoewel ... een factory visit is ook niet toegestaan op dit moment. Het zou dus best wel eens kunnen zijn dat de facelift van de Gallardo zeer dichtbij is.
Dat is wat ze mij toch gezegd hebben. nu zullen er nog wel enkele beschikbaar zijn maar niet meer binnen 6 maanden als ik het goed begrepen heb.
FF een vraagje tussendoor: Ik zou in't kader van een werkstuk digitale fotografie enkele auto's moeten fotograferen en dacht morgen bij Lamborghini langs te gaan in Brussel.
Iemand een idee tot hoe laat ze daar geopend zijn?
in de week zijn ze open tot 6 uur, maar zaterdag met het salon denk ik dat je niet veel geluk zal hebben. mss is er wel iemand aan de receptie. en er staan normaal 3 gallardo's
Ik weet dat er andere wagens zijn die meer geschikt zijn voor circuit, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Lamborghini en wel voor de rede dat hij vooral op straat gereden zal worden maar enkele keren per jaar op circuit. Anders zou ik voor een andere wagen gaan. Of een Lotus voor het cicuit werk en beiden kopen
ik denk voor circuit dat je toch nog steeds beter bent met een gallardo SL. Die murcielago is mooi, maar enorm log, en het lijkt er me niet echt naar dat je daarmee zo gezwind door de bochten kan gaan als de veel lichtere en fijnere gallardo.
ik denk voor circuit dat je toch nog steeds beter bent met een gallardo SL. Die murcielago is mooi, maar enorm log, en het lijkt er me niet echt naar dat je daarmee zo gezwind door de bochten kan gaan als de veel lichtere en fijnere gallardo.
of ben ik hier mis in ?
Bekijk het filmpje van de lp640 met Balboni eens op youtube?
crazy movie. maar blijf mij afvragen of die wagen niet gewoon enorm veel weegt en dus logger is dan de SL. Daar krijg ik in dit filmpje niet echt direct antwoord op.
die testrijder balboa, hilarisch die kerel, me zijn mafia accent
ik denk voor circuit dat je toch nog steeds beter bent met een gallardo SL. Die murcielago is mooi, maar enorm log, en het lijkt er me niet echt naar dat je daarmee zo gezwind door de bochten kan gaan als de veel lichtere en fijnere gallardo.
of ben ik hier mis in ?
je hebt volkomen gelijk, nu we de testritjes gedaan hebbn we besloten om voor een gallardo Spider te gaan of als we nog een occasie Superleggera vinden overwegen we die ook.
De gallardo is ook makkelijker om mee te rijden, dat is eigenlijk de hoofdrede voor onze keuze.
Een LP640 (of Diablo for that matter) zijn meer geschikt voor Spa, dan voor Zolder... Denk zelfs dat Zolder misschien wat te klein is voor 'n Gallardo, hoewel met 't nieuwe circuit daar verbetering in gekomen is...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
je hebt volkomen gelijk, nu we de testritjes gedaan hebbn we besloten om voor een gallardo Spider te gaan of als we nog een occasie Superleggera vinden overwegen we die ook.
De gallardo is ook makkelijker om mee te rijden, dat is eigenlijk de hoofdrede voor onze keuze.
Ik ken dat gevoel. Bij mij was het net hetzelfde toen ik van de Gallardo in de LP640 stapte. Pas na de 2de testrit en zo'n 20km verder was ik verkocht. De LP640 heeft een veel langere wenningsperiode dan de Gallardo.
Comment