Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Op welke manier heb je die gepost?
    Via het afbeelding icoontje en daar de link !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
      Via het afbeelding icoontje en daar de link !
      Idd de juiste manier... Heel bizar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
        Raar, ik kan de afbeeldingen zonder problemen zien (in al die topics)

Jullie missen wat !!
        Ben jij daar geregistreerd op die site? Want ze hebben daar 'n systeem tegen hotlinking.

Comment

• Ben er geen lid !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Dat zou me ook enigszins verbazen ... alhoewel ... een factory visit is ook niet toegestaan op dit moment. Het zou dus best wel eens kunnen zijn dat de facelift van de Gallardo zeer dichtbij is.
            Dat is wat ze mij toch gezegd hebben. nu zullen er nog wel enkele beschikbaar zijn maar niet meer binnen 6 maanden als ik het goed begrepen heb.

Comment

• Nu dan alvast de facelift gallardo bestellen?

Comment

• Comment

• Ziet er schoon uit, en zeker aan dat water !!!

Comment

• Lambo Brussel

FF een vraagje tussendoor: Ik zou in't kader van een werkstuk digitale fotografie enkele auto's moeten fotograferen en dacht morgen bij Lamborghini langs te gaan in Brussel.
                    Iemand een idee tot hoe laat ze daar geopend zijn?

(en mss wat er momenteel staat???)

Alvast bedankt voor een spoedig antwoord...

Comment

• in de week zijn ze open tot 6 uur, maar zaterdag met het salon denk ik dat je niet veel geluk zal hebben. mss is er wel iemand aan de receptie. en er staan normaal 3 gallardo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                        Ik weet dat er andere wagens zijn die meer geschikt zijn voor circuit, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Lamborghini en wel voor de rede dat hij vooral op straat gereden zal worden maar enkele keren per jaar op circuit. Anders zou ik voor een andere wagen gaan. Of een Lotus voor het cicuit werk en beiden kopen
                        ik denk voor circuit dat je toch nog steeds beter bent met een gallardo SL. Die murcielago is mooi, maar enorm log, en het lijkt er me niet echt naar dat je daarmee zo gezwind door de bochten kan gaan als de veel lichtere en fijnere gallardo.

of ben ik hier mis in ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                          ik denk voor circuit dat je toch nog steeds beter bent met een gallardo SL. Die murcielago is mooi, maar enorm log, en het lijkt er me niet echt naar dat je daarmee zo gezwind door de bochten kan gaan als de veel lichtere en fijnere gallardo.

of ben ik hier mis in ?
                          Bekijk het filmpje van de lp640 met Balboni eens op youtube?

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• crazy movie. maar blijf mij afvragen of die wagen niet gewoon enorm veel weegt en dus logger is dan de SL. Daar krijg ik in dit filmpje niet echt direct antwoord op.

die testrijder balboa, hilarisch die kerel, me zijn mafia accent

deze foto zag ik eerder in de topic:

LAMBO IS ART

Comment

die testrijder balboa, hilarisch die kerel, me zijn mafia accent
                              ROFL ... 't Is Balboni he, ni Balboa ... Balboa da's Rocky me dunkt

Comment

• wat een irritante co...

Comment

• Ik wil een Gallardo Nera

Comment

of ben ik hier mis in ?

je hebt volkomen gelijk, nu we de testritjes gedaan hebbn we besloten om voor een gallardo Spider te gaan of als we nog een occasie Superleggera vinden overwegen we die ook.
                                    De gallardo is ook makkelijker om mee te rijden, dat is eigenlijk de hoofdrede voor onze keuze.

Comment

• Een LP640 (of Diablo for that matter) zijn meer geschikt voor Spa, dan voor Zolder... Denk zelfs dat Zolder misschien wat te klein is voor 'n Gallardo, hoewel met 't nieuwe circuit daar verbetering in gekomen is...
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• de bedoeling is wel niet om zoveel op circuit te zitten, enkele keren per jaar maar. Hij is vooral bedoeld om op de openbare weg te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                          je hebt volkomen gelijk, nu we de testritjes gedaan hebbn we besloten om voor een gallardo Spider te gaan of als we nog een occasie Superleggera vinden overwegen we die ook.
                                          De gallardo is ook makkelijker om mee te rijden, dat is eigenlijk de hoofdrede voor onze keuze.
                                          Ik ken dat gevoel. Bij mij was het net hetzelfde toen ik van de Gallardo in de LP640 stapte. Pas na de 2de testrit en zo'n 20km verder was ik verkocht. De LP640 heeft een veel langere wenningsperiode dan de Gallardo.

Comment

Working...
                                          X