Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als het dak je te hard stoort dan koop je maar een coupé ... da's zowat den uitleg
Da's waar maar als je ziet welke mogelijkheden er bestaan aftermarket, zoals die hardtop die jij er zal laten op maken, hebben ze er bij Lambo met hun klak naar gesmeten imo.
Kwestie om die Italiaanse flair te behouden, anders zou het een beetje te Duits worden
Ik denk dat de LP640 Roadster zowat de laatste zal zijn die dat Italiaans gebraggel met zich mee sleurt. De opvolger van de Roadster zal wel een normaal canvas dakje krijgen.
Tja de oudere Lambo's hadden een uitneembaar targadak... Snap niet dat ze niet verder gegaan zijn in die trend...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Het blijft tenslotte een dakje voor noodgevallen, althans, dat lijkt mij toch.
Mensen die een Roadster kopen zetten volgens mij dat dakje er nooit/nauwelijks op.
De wagen altijd in de garage, en enkel bij uitermate goed weer wanneer de kans op regen miniem is, komen die ermee buiten. Ik denk dan bv. aan Miami ofzo.
Langs de andere kant, denk ik dat het niet zo simpel is om een elektrisch dak in zo'n design te verwerken. Lees: om dat prachtige design te behouden.
En er zijn idd een paar alternatieven, zoals dat dak van Genaddi Design als ik me niet vergis.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment