Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
    zeg nooit nooit. Je weet zelf dat je niets liever wil dan een echte auto

een audi is uiteraard ook best vet
    No problem, dan gebeurt er wel even een tijdelijke wagenwissel in de familie: Rami mijn Urq en ik de Ruf of Lambo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door desmett Bekijk Berichten
      No problem, dan gebeurt er wel even een tijdelijke wagenwissel in de familie: Rami mijn Urq en ik de Ruf of Lambo.
      RRRRRRRRRight

Comment

• Comment

• Comment

• LP640 vs G SL:

Comment

• En nog 2:

Comment

• Een oude top gear waar Tiff Needell met de miura svj rijdt.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die rode murciélago roadster is prachtig !

Comment

• Knappe foto's Rami

Comment

• Comment

• jammer dat die in lift modus staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        LP640 vs G SL:
                        Daar rijden moet echt een feest zijn...

Comment

• Nog wat fotootjes gaan trekken bij Lambo Brussels ... wou mijn nieuwe flits eens gaan testen ... natuurlijk vergeten batterijen in te steken ... dumbass!

Het was dus met de standaard flits te doen helaas, foto's zijn niet je dat maar kom:

Comment

• Comment

• Comment

• Nice...
                                Arancio is echt een super kleur
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Denk dat uwe foto in de carwash-box nog stukken knapper geweest was, als je'm zonder flits getrokken had... Gewoon camera ergens opzetten, en licht genoeg binnen laten komen van de omgeving
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

Comment

• Das dus echt een toupetje hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                      Denk dat uwe foto in de carwash-box nog stukken knapper geweest was, als je'm zonder flits getrokken had... Gewoon camera ergens opzetten, en licht genoeg binnen laten komen van de omgeving
                                      Ja, ik heb duidelijk nog wat te leren met die camera

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Wow respect rami

Prachtige foto's en op die 1ste valt het duidelijk te zien waarom ik die kleur zo vind.
                                        Enige wat ontbreekt, zijn de velgen in het titanium.

Waarom werd deze buitengezet als ik vragen mag?

Comment

• Zodat ik een paar fotootjes buiten kon maken

Comment

Working...
                                          X