Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Miura S:

Comment

een prachtige Murciélago, met aangepaste uitlaten, die sound

Comment

Ik ben naast Viper-fan ook een enorme Lambo fan,doch ik deel dezelfde mening als Roughneck:
        De nieuwe Lambo's zijn mooi,maar ergens een beetje teveel verduitst en idd,ze missen iets tegenover de vroegere modellen.

Begrijp me niet verkeerd,de Murcielago en Gallardo zijn nog steeds indrukwekkende beestjes,maar toch "softer" dan hun voorgangers en ze missen een beetje de Italiaanse passie.

Favoriete Lambo is ongetwijfeld deze:

Comment

Puike site trouwens, http://images.google.be/imgres?imgurl=www.genesisautosales.com/DreamCars/Lamborghini/1982%2520Lamborghini%2520Countach%2520LP500S%2520( 1024x76.jpg&imgrefurl=http://www.genesisautosales.com/DreamCars/Lamborghini/page_01.htm&hl=nl&h=778&w=1024&prev=/images%3Fq%3DCountach%26start%3D40%26svnum%3D10%26 hl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sa%3DN

Comment

het sobere, doch prachtige interieur van de Diablo SV:

Comment

Ik wist niet dat dit topic zo'n succes zou zijn, ik had eerder een slotje verwacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speed cat
                Ik wist niet dat dit topic zo'n succes zou zijn, ik had eerder een slotje verwacht.
                Waarom? Everybody loves Lamborghini

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckers
                  pas de laatste jaren kunnen lambo's mij bekoren...

ik verkies trouwens concurrent ferrari
                  Lambo is eigenlijk al bijna een klasse hoger als Ferrari, je kan ze moeilijk vergelijken, hoewel met de nieuwste modellen is dat verschil wat weggevallen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                    Oorspronkelijk geplaatst door Speed cat
                    Waarom? Everybody loves Lamborghini
                    dat is waar, nog nooit heb ik iemand tegengekomen die zei dat Lambo's lelijk zijn

Comment

Ik moet zeggen dat ik er niet veel italiaans meer aan vind. Belgisch design (niet dat het lelijk is, maar niet echt een lambo meer) en de mannen van audi hebben er al een wagen van gemaakt die iedereen kan besturen... veel meer mensen willen kopen.... er blijft bijna niks meer over van het vroegere monster zoals da Contach of de Diablo!!! De personen die wild waren van de wilde italiaanse stier gaan nu niet meer shoppen bij de door duitsers geneukte italianen maar bij de echt italianen... en voor de mensen die het niet weten over wie of wat ik het heb.... Pagani

gelukkig zijn er nog mensen die weten hoe een wagen met een hart te bouwen

Comment

ja met een Mercedes moter... ik weet het....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DiterDV
                          Ik moet zeggen dat ik er niet veel italiaans meer aan vind. Belgisch design (niet dat het lelijk is, maar niet echt een lambo meer) en de mannen van audi hebben er al een wagen van gemaakt die iedereen kan besturen... veel meer mensen willen kopen.... er blijft bijna niks meer over van het vroegere monster zoals da Contach of de Diablo!!! De personen die wild waren van de wilde italiaanse stier gaan nu niet meer shoppen bij de door duitsers geneukte italianen maar bij de echt italianen... en voor de mensen die het niet weten over wie of wat ik het heb.... Pagani

gelukkig zijn er nog mensen die weten hoe een wagen met een hart te bouwen
                          of een ander merk voor de rest heb je gelijk

blauw: countach

Comment

De mooiste Lambo vind ik momenteel de Gallardo. Compact/klein, 500pk en dan die lijn! Gewoon prachtig! Misschien niet zo Lambo als vroeger, door de Audi-invloeden, maar ik vind dat ze daar bij Lamborghini de goede richting zijn uitgegaan!
                            [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TADoArwWNWKKfzSN*r49JP2vst1w*ur*jXgkAR4opHsKEHGwU pnSmg6GbN9cziEtW9uoHaF!lQHYI3MitXCGS3Wx4HPDX1eXvRp xAEvEHsF0Hzw9iIMViw/canon%20167.jpg?dc=4675456085856359604[/img]
                            Er mogen ook cabrio-versies komen btw!

Comment

Waarom van plan van eetje te kopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                De mooiste Lambo vind ik momenteel de Gallardo. Compact/klein, 500pk en dan die lijn! Gewoon prachtig! Misschien niet zo Lambo als vroeger, door de Audi-invloeden, maar ik vind dat ze daar bij Lamborghini de goede richting zijn uitgegaan!
                                [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TADoArwWNWKKfzSN*r49JP2vst1w*ur*jXgkAR4opHsKEHGwU pnSmg6GbN9cziEtW9uoHaF!lQHYI3MitXCGS3Wx4HPDX1eXvRp xAEvEHsF0Hzw9iIMViw/canon%20167.jpg?dc=4675456085856359604[/img]
                                Er mogen ook cabrio-versies komen btw!
                                'k ben blijkbaar niet den enigen die op de parking met testauto's heeft rondgelopen

Comment

Wij willen R-GT's en het zullen wss spiders of barchetta's zijn.

Comment

welke Lambo's stonden er op de testparking aan de Heizel ?

Juist LAM001 en die zwarte Murcielago ?
                                    Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                    & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                    http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                    Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Gallardo is niet mis,integendeel,maar als ik zou moete kieze tusse S2000 en Gallardo en moest het zelf betale......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blink360

er was een grijze murciélago en die gele gallardo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Blink360

er was een grijze murciélago en die gele gallardo
                                          inderdaad, en die 2 binnen dan nog erbij!

Comment

Working...
                                          X