Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben naast Viper-fan ook een enorme Lambo fan,doch ik deel dezelfde mening als Roughneck:
De nieuwe Lambo's zijn mooi,maar ergens een beetje teveel verduitst en idd,ze missen iets tegenover de vroegere modellen.
Begrijp me niet verkeerd,de Murcielago en Gallardo zijn nog steeds indrukwekkende beestjes,maar toch "softer" dan hun voorgangers en ze missen een beetje de Italiaanse passie.
pas de laatste jaren kunnen lambo's mij bekoren...
ik verkies trouwens concurrent ferrari
Lambo is eigenlijk al bijna een klasse hoger als Ferrari, je kan ze moeilijk vergelijken, hoewel met de nieuwste modellen is dat verschil wat weggevallen
Ik moet zeggen dat ik er niet veel italiaans meer aan vind. Belgisch design (niet dat het lelijk is, maar niet echt een lambo meer) en de mannen van audi hebben er al een wagen van gemaakt die iedereen kan besturen... veel meer mensen willen kopen.... er blijft bijna niks meer over van het vroegere monster zoals da Contach of de Diablo!!! De personen die wild waren van de wilde italiaanse stier gaan nu niet meer shoppen bij de door duitsers geneukte italianen maar bij de echt italianen... en voor de mensen die het niet weten over wie of wat ik het heb.... Pagani
gelukkig zijn er nog mensen die weten hoe een wagen met een hart te bouwen
Ik moet zeggen dat ik er niet veel italiaans meer aan vind. Belgisch design (niet dat het lelijk is, maar niet echt een lambo meer) en de mannen van audi hebben er al een wagen van gemaakt die iedereen kan besturen... veel meer mensen willen kopen.... er blijft bijna niks meer over van het vroegere monster zoals da Contach of de Diablo!!! De personen die wild waren van de wilde italiaanse stier gaan nu niet meer shoppen bij de door duitsers geneukte italianen maar bij de echt italianen... en voor de mensen die het niet weten over wie of wat ik het heb.... Pagani
gelukkig zijn er nog mensen die weten hoe een wagen met een hart te bouwen
De mooiste Lambo vind ik momenteel de Gallardo. Compact/klein, 500pk en dan die lijn! Gewoon prachtig! Misschien niet zo Lambo als vroeger, door de Audi-invloeden, maar ik vind dat ze daar bij Lamborghini de goede richting zijn uitgegaan!
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TADoArwWNWKKfzSN*r49JP2vst1w*ur*jXgkAR4opHsKEHGwU pnSmg6GbN9cziEtW9uoHaF!lQHYI3MitXCGS3Wx4HPDX1eXvRp xAEvEHsF0Hzw9iIMViw/canon%20167.jpg?dc=4675456085856359604[/img]
Er mogen ook cabrio-versies komen btw!
De mooiste Lambo vind ik momenteel de Gallardo. Compact/klein, 500pk en dan die lijn! Gewoon prachtig! Misschien niet zo Lambo als vroeger, door de Audi-invloeden, maar ik vind dat ze daar bij Lamborghini de goede richting zijn uitgegaan!
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TADoArwWNWKKfzSN*r49JP2vst1w*ur*jXgkAR4opHsKEHGwU pnSmg6GbN9cziEtW9uoHaF!lQHYI3MitXCGS3Wx4HPDX1eXvRp xAEvEHsF0Hzw9iIMViw/canon%20167.jpg?dc=4675456085856359604[/img]
Er mogen ook cabrio-versies komen btw!
'k ben blijkbaar niet den enigen die op de parking met testauto's heeft rondgelopen
Comment